Re: talalkozo juni 21-23

  • kulcsarjoe
    Message 1 of 28 , Feb 5, 2013
      fiatalok, ez igy nem jo irany. reszben Bolo miatt valasztottuk a juni 21-23-at.

      ha meg egyszer neki kell menni az idopontnak, besirok. Bolo, nyilatkozz, legyszi.

      en tovabbra is tamogatnam, hogy a dolog egy reszet szervezzuk egyutt a masik osztalyokkal. errol mit gondoltok?

      tovabbra sem nagyon jelentkezik senki, aki vagy akik a szervezest vallalnak, pedig jo lenne. Melinda, en Benned latom a Megvaltot.

      na puszikallak.
      joe

      --- In bolyai12eff@yahoogroups.com, albert zsolt wrote:

      > B.U.E.K. mindenkinek..  (ez nem ugyanaz a Vers mindenkinek kijelentessel)..  Nyugi Bolo,szerintem meg a jun,21-23 sem biztos,en szeretnem ha ott velem lenne egy olyan szemely aki napra keszen egyidos velem..

    • simonfisandor
      Message 2 of 28 , Feb 5, 2013
        Ezek a fiatalok ...
        Nem szeretne'k jelentkezni, de szeretne'm ha valaki megtenne'.
        Ha nem jelentkezik senki, akkor keresunk egy onke'ntest (Birci szavaival e'lve)vagy hozza' igazodunk a ma'sik oszta'lyokhoz.
        Ezt gondolom, most.

        --- In bolyai12eff@yahoogroups.com, "kulcsarjoe" wrote:

> [...]
        >
        > tovabbra sem nagyon jelentkezik senki, aki vagy akik a szervezest vallalnak, pedig jo lenne. Melinda, en Benned latom a Megvaltot.

      • Andrea Zsuzsanna Gyorffy
        Message 3 of 28 , Feb 5, 2013
          Haaat. Egyre valoszinubbnek tunik hogy csak egy het mulva fogok tudni elindulni, es akkor az azt jelenti hogy junius 29-30 lehetne talalkozni :). Szoval rendezzetek ahogy jolesik es ha tudok megyek, ha nem akkor nem. De azert szeretnek talalkozni veletek. Ugyhogy ugy rendezzetek.

          Puszi!

> [...]

          > B.U.E.K. mindenkinek..  (ez nem ugyanaz a Vers mindenkinek kijelentessel)..  Nyugi Bolo,szerintem meg a jun,21-23 sem biztos,en szeretnem ha ott velem lenne egy olyan szemely aki napra keszen egyidos velem..

        • albert zsolt
          Message 4 of 28 , Feb 6, 2013
            Melinda a Megvalto? Hm,akkor minden problemank megoldodik az iden..  Joe,szerintem csak majus vegen fog korvonalazodni a pontos datum.. nyugi te svajci betyar,kialakul majd a dolog
          • Kulcsar Zsolt
            Message 5 of 28 , Feb 6, 2013
              vicces gyerek vagy te Vukpajtas.

              en most kivetelesen nem a katangabol fogok felslattyogni a suliba, tudnom kell minel elobb.
              bevallalod te s szervezeset?

              csa
            • okanyi_attila
              Message 6 of 28 , Feb 6, 2013
                Katanga City, milyen reg nem hallottam rola...
                Sent via BlackBerry from Vodafone Romania

                From: Kulcsar Zsolt <kulcsarjoe@...>
                Sender: bolyai12eff@yahoogroups.com
                Date: Wed, 6 Feb 2013 06:18:51 -0800 (PST)
                To: bolyai12eff@yahoogroups.com<bolyai12eff@yahoogroups.com>
                ReplyTo: bolyai12eff@yahoogroups.com
                Subject: Re: [bolyai12eff] Re: talalkozo juni 21-23

                Message 7 of 28 , Feb 7, 2013

                  Hat ez jo.. Pont egy olyan szervezze meg a bulit aki 2 even at felig-meddig amolyan auslander volt az F-es bandaban..?  En szerintem a kivitelezok vezeralakjai Kiss,Melinda,Laci es jomagad voltatok.. Tevednek?
                • Kiss Jozsef Attila
                  Message 8 of 28 , Feb 7, 2013
                    Az mind fiatalos hev volt, amikre hivatkozol Vuk

                    Most en is csak vmi reszletesebb elkepzelest szeretnek tudomasul venni,valakitol, mert en is felforgattam a programomat jun. 21-23-ert.

                    Jun 21 evzaro.

                    Javaslataim:

                    - pentek estefele baratkozas
                    - szombat osziora, delutan unnepi vacsora
                    - vasarnap aki akar baratkozik, akinek kell mennie megy

                    En mindenben benne vagyok. Meg egy kirandulasban is vasarnaptol.

                    Megkerek mindenkit, hogy komoly es tomor hozzaszolassal jaruljon hozza a szervezeshez, Melinda meg hasonlo tettekkel.

                    Az iPhone készülékemről küldve

                      Message 10 of 28 , Feb 7, 2013
                        Ezert okostelefon
                        Sent via BlackBerry from Vodafone Romania

                        Message 11 of 28 , Feb 7, 2013
                          Szoval te egyet ertesz....

                          Az iPhone készülékemről küldve

                          2013.02.07. dátummal, 18:37 időpontban okanyi_attila@... írta:

                          Ezert okostelefon

                          Sent via BlackBerry from Vodafone Romania

                          Message 12 of 28 , Feb 7, 2013
                            Mert mindenki megkapja aki a listan van. A kuldo is.

                            Message 13 of 28 , Feb 7, 2013
                              Szia Bolo

                              Szamolom hanyan magyarazzak meg...

                              Message 14 of 28 , Feb 7, 2013

                                Jó érzést levelet kapni, nem? Még saját magadtól is…

[...]

                                **********************  IMPORTANT--PLEASE READ  ************************
                                This electronic message, including its attachments, is COMPANY CONFIDENTIAL
                                and may contain PROPRIETARY or LEGALLY PRIVILEGED information.  If you are
                                not the intended recipient, you are hereby notified that any use, disclosure,
                                copying, or distribution of this message or any of the information included
                                in it is unauthorized and strictly prohibited.  If you have received this
                                message in error, please immediately notify the sender by reply e-mail and
                                permanently delete this message and its attachments, along with any copies
                                thereof. Thank you.
                              • Kiss Jozsef Attila
                                Message 15 of 28 , Feb 7, 2013
                                  Orulok, hogy tovabbra sem komolyodott meg senki...

                                  Ettol arrafele (sz), kar is lenne...

                                  Message 16 of 28 , Feb 7, 2013
                                    sziasztok mindenkinek,

                                    te kiss, nem ertem en, h a baratkozas vagy az unnepi vacsora cimszo alatt van  a buli?? vagy oregedtunk mar? uldogelunk vegig?
                                    :)

                                    en alkalmazkodom minden datumhoz :)

                                    Message 17 of 28 , Feb 7, 2013
                                      Uldogelve baratkozunk...
                                      Baratkozva bulizunk...
                                      Cimszo alatt....vegig

                                      Message 18 of 28 , Feb 7, 2013
                                        mar kezdtel megijeszteni h vmi hivatalos cucc lesz

                                        Message 19 of 28 , Feb 7, 2013
                                          s mivel adni jobb, mint kapni, kepzeld milyen erzes lehet, amikor elkuldi.

                                          Message 20 of 28 , Feb 7, 2013
                                            Vuk, Gogo
                                            Pali, Keri
                                            Mikici, Tofi
                                            Sziszi, Laca
                                            Okesz, Pista

                                            Ani, Edit
                                            Juli, Meli
                                            Erika, Bolo
                                            Zsoe, Kiss

                                            Bobe, Anyukank
                                            Buci, Dajkuci
                                            V Emese
                                            Balazs, Boti
                                            Tamas, Bela

                                            Helga, Kinga, Andi, Julia

                                            Ki hianyzik?

[...]

                                            Sponsor --
                                          • Attila Okanyi
                                            Message 21 of 28 , Feb 8, 2013
                                              Ájfónt is meghívhatjuk, ha már annyi levelet küldött...

                                              Message 22 of 28 , Feb 8, 2013
                                                Es a vodas fekete szedret is...

                                                Reg nem dumaltam veletek
                                                Be akarok potolni

                                                Message 23 of 28 , Feb 8, 2013
                                                  vargyas emese, mikici, bela, ani, iringorol nincs adatunk. bela ujabban rajta van a facebookon, be kellene vonni a diskurzusba. irtam neki egy uzenetet.

                                                  kapnak ok egyaltalan ezekbol a remek e-mailekbol?

                                                  melinda, el tudod erni iringot?

                                                  ki tudja elerni anit? en, fajdalom, 20 ev ota nem :)

                                                  gondolkodjatok, tehat legyetek.

                                                  --- In bolyai12eff@yahoogroups.com, Kiss Jozsef Attila wrote:

                                                  > Vuk, Gogo
> [...]
                                                • Kiss Jozsef Attila