Re: Oszióra?

  • homelinda
    Message 1 of 35 , Jul 3, 2012
      Mielott a szavazolistat elinditjuk, meg kene egynehany aktiv ember, hogy ne 5-6-on dontsunk az idopontrol.
      A szolo avagy paros reszvetelt illetoen, en eddig is mindig egyedul mentem, de nem azert, mert valaki(k) eldontottek helyettem, hanem mert en igy lattam jonak. Szerintem ezt lehet ajanlani, de nem lehet kotelezove tenni. Elkepzelheto, hogy egy ilyen megszoritas miatt egyesek nem jonnenek el es ezt kar lenne kockaztatni. En legalabbis kivancsi vagyok 20 ev eltelte utan azokra az osztalytarsakra is, akiket az erettsegi ota nem lattam.

      --- In bolyai12eff@yahoogroups.com, "kulcsarjoe" <kulcsarjoe@...> wrote:

> [...]
      >
      > Vacanþa de primãvarã - sâmbãtã, 6 aprilie 2013 - duminicã, 21 aprilie 2013
      >
      > Cursuri - luni, 22 aprilie 2013 - vineri, 21 iunie 2013
      >
      > Vacanþa de varã - sâmbãtã, 22 iunie 2013 - duminicã, 8 septembrie 2013
      >
      > vagyis junius 21 az utolso nap. ez minket annyira nem kell, hogy izgasson, remelhetoleg a ballagas nem erre a napra esik.
      >
      > akkor szulessen meg az egyhangu dontes, ezuttal Bolo kedveert: 20 eves talalkozo junius 21-23. potidopont legyen a majus 31.
      >
      > ha ugy dontotok, hogy nem hozhatom a felesegemet a bulira, ki vallalja, hogy kozli vele?

    • zerikabg
      Message 35 of 35 , Jul 9, 2012
        Udv mindenkinek,
        sikerult felgongyoliteni az eddigi beszelgeteseket, en szemely szerint juniusi idopontra szavaznek - remelhetoleg tobben el tudnak igy jonni, azt pedig hogy parral vagy par nelkul meg lehet 2 bulival oldani :)) Joenak amugy is 2 napos program mindket verzioja, tarthatunk egy 12F-es bulit, majd egy csaladost is (az utobbi talan inkabb egy nyugisabb vacsora hogy kipihenjuk a buli faradalmait). Tiszteletben kell tartsuk szerintem azokat akik parral szeretnenek (vagy nem ) jonni, kulonben lehet nem talakozunk veluk.