Re: Találkozó 2012-ben

  • kulcsarjoe
    Message 1 of 15 , Apr 3 12:21 AM
      szerintem Zolika csa felvetette, hogy mi lenne, ha iden lenne. vagy iden is.

      --- In bolyai12eff@yahoogroups.com, "palatka.jozsef" <palatka.jozsef@...> wrote:

      > tetszik ez a stilus

    • simonfisandor
      Message 2 of 15 , Apr 3 12:27 PM
        1989 - 1993 nap mint nap talalkoztunk
        2003 - 10 éves - a Weekenden
        2008 - 15 éves - a Várban volt
        2013 - 20 éves - ?
        .
        .
        .
        2043 - 50 éves
        2044 - 51
        2045 - 52
        .
        .
        itt mar sajna sok lesz az igazolt hianyzo.
      • Kiss Jozsef Attila
        Message 3 of 15 , Apr 4 1:18 AM

          Az iPhone készülékemről küldve

          2012.04.03. dátummal, 22:27 időpontban "simonfisandor" <simonfis@...> írta:

          1989 - 1993 nap mint nap talalkoztunk
          2003 - 10 éves - a Weekenden
          2008 - 15 éves - a Várban volt
          2013 - 20 éves - ?

          Legyen pentek delutantol, az osziora utan, a Piricsken
          Harom margaretas motel, ahol el lehetunk csaladostol...

          .
          .
          .
          2043 - 50 éves
          2044 - 51
          2045 - 52
          .
          .

          Message 4 of 15 , Apr 5 1:14 AM
            tamogatom, es csinaljuk legelabb ket naposra. mit szoltok majus 31/junius 1 2013-hoz?
            mar most le lehet stipistopizni.

            Message 5 of 15 , Apr 5 1:50 AM
              Tokeletes. Nincs mit ezen "stipistopizni". Csak propagalni kell es
              meg is szerveztuk. Eddig is mindig majus 31-en kezdtuk es jun. elsejen vegeztuk. Ami jo, azt ne rontsuk el.
              Zolinak gratula a kezdemenyezesert
              Palinak - a biztatasert
              Kiss-nek a Piricskeert
              Joe-nak a stipistopiert.

            • okanyi_attila@yahoo.com
              Message 6 of 15 , Apr 5 1:55 AM
                Az a Piricske hol van?
                Nem veletlenul Piroskanak kell mondani?
                Sent via BlackBerry from Vodafone Romania

                From: "simonfisandor" <simonfis@...>
                Sender: bolyai12eff@yahoogroups.com
                Date: Thu, 05 Apr 2012 08:50:49 -0000
                To: <bolyai12eff@yahoogroups.com>
                ReplyTo: bolyai12eff@yahoogroups.com
                Subject: [bolyai12eff] Re: Találkozó 2012-ben

                Message 7 of 15 , Apr 5 5:24 AM
                  A Hargitan
                  Csik mellett
                  Legyen harom napos, vasarnapig
                  Van foci-, tenes

                  From: "simonfisandor" <simonfis@...>
                  Date: Thu, 05 Apr 2012 08:50:49 -0000

> [...]

                  > tamogatom, es csinaljuk legelabb ket naposra. mit szoltok majus 31/junius 1 2013-hoz?

                  \tÃ-$— ÛçDCÀcı«L¬“M8‘D<∂
                • Kiss Jozsef Attila
                  Message 8 of 15 , Apr 5 5:29 AM
                    A technika...
                    Szoval: minden palya, szauna, csapoltsor, stb
                    "nocturna" is van
                    Gyerekek potagyba, stb
                    Azt hiszem 50-60 szemelyt tudnak szallasolni
                    Ha mindenki egyetert, en ezt a reszet szervezem

                    From: "simonfisandor" <simonfis@...>
                    Date: Thu, 05 Apr 2012 08:50:49 -0000

                    Message 9 of 15 , Apr 29 1:40 AM
                      van egy remek otletem, mint mindig

                      egyhangu felkialtassal kerjuk fel a nonsenset, hogy a bulira alljanak ossze, es csinaljanak nekunk egy fergetegpartit.

                      ennyit azert megerdemlunk, mi is es ok is.

                      nos, Pali, Laci? van egy evetek osszerazni a musort
                      for whom the bell tolls
                      :D>:)

                    • Kiss Jozsef Attila
                      Message 10 of 15 , Apr 29 8:33 AM
                        Nonsense....

                        2012.04.29. dátummal, 11:40 időpontban "kulcsarjoe" <kulcsarjoe@...> írta:

> [...]

                        > Gyerekek potagyba, stb
                        > Azt hiszem 50-60 szemelyt tudnak szallasolni
                        > Ha mindenki egyetert, en ezt a reszet szervezem

                      • Jozsef Palatka
                        Message 11 of 15 , Apr 29 9:19 AM
                          Ez akkora nonsense, hogy nagyon erdekel, benne vagyok! Beszelek Krezsekkel

> [...]

                          > Gyerekek potagyba, stb
                          > Azt hiszem 50-60 szemelyt tudnak szallasolni
                          > Ha mindenki egyetert, en ezt a reszet szervezem

                          **********************  IMPORTANT--PLEASE READ  ************************
                          This electronic message, including its attachments, is COMPANY CONFIDENTIAL
                          and may contain PROPRIETARY or LEGALLY PRIVILEGED information.  If you are
                          not the intended recipient, you are hereby notified that any use, disclosure,
                          copying, or distribution of this message or any of the information included
                          in it is unauthorized and strictly prohibited.  If you have received this
                          message in error, please immediately notify the sender by reply e-mail and
                          permanently delete this message and its attachments, along with any copies
                          thereof. Thank you.
                        • Kulcsar Zsolt
                          Message 12 of 15 , Apr 30 1:05 PM
                            remek, remek, hajra!