Találkozó 2012-ben

  • bozeoltan
    Message 1 of 15 , Mar 28, 2012
      Sziasztok,

      Nem az idén kéne legyen a találkozónk?

      Üdv mindenkinek,
      Zoli
    • simonfisandor
      Message 2 of 15 , Mar 28, 2012
        Nem.
      • palatka.jozsef
        Message 3 of 15 , Mar 30, 2012
          tetszik ez a stilus

          --- In bolyai12eff@yahoogroups.com, "simonfisandor" <simonfis@...> wrote:

          > Nem.

        • kulcsarjoe
          Message 4 of 15 , Apr 3, 2012
            szerintem Zolika csa felvetette, hogy mi lenne, ha iden lenne. vagy iden is.

            --- In bolyai12eff@yahoogroups.com, "palatka.jozsef" <palatka.jozsef@...> wrote:

            > tetszik ez a stilus

          • simonfisandor
            Message 5 of 15 , Apr 3, 2012
              1989 - 1993 nap mint nap talalkoztunk
              2003 - 10 éves - a Weekenden
              2008 - 15 éves - a Várban volt
              2013 - 20 éves - ?
              .
              .
              .
              2043 - 50 éves
              2044 - 51
              2045 - 52
              .
              .
              itt mar sajna sok lesz az igazolt hianyzo.
            • Kiss Jozsef Attila
              Message 6 of 15 , Apr 4, 2012

                Az iPhone készülékemről küldve

                2012.04.03. dátummal, 22:27 időpontban "simonfisandor" <simonfis@...> írta:

                1989 - 1993 nap mint nap talalkoztunk
                2003 - 10 éves - a Weekenden
                2008 - 15 éves - a Várban volt
                2013 - 20 éves - ?

                Legyen pentek delutantol, az osziora utan, a Piricsken
                Harom margaretas motel, ahol el lehetunk csaladostol...

                .
                .
                .
                2043 - 50 éves
                2044 - 51
                2045 - 52
                .
                .

                Message 7 of 15 , Apr 5, 2012
                  tamogatom, es csinaljuk legelabb ket naposra. mit szoltok majus 31/junius 1 2013-hoz?
                  mar most le lehet stipistopizni.

                  Message 8 of 15 , Apr 5, 2012
                    Tokeletes. Nincs mit ezen "stipistopizni". Csak propagalni kell es
                    meg is szerveztuk. Eddig is mindig majus 31-en kezdtuk es jun. elsejen vegeztuk. Ami jo, azt ne rontsuk el.
                    Zolinak gratula a kezdemenyezesert
                    Palinak - a biztatasert
                    Kiss-nek a Piricskeert
                    Joe-nak a stipistopiert.

                  • okanyi_attila@yahoo.com
                    Message 9 of 15 , Apr 5, 2012
                      Az a Piricske hol van?
                      Nem veletlenul Piroskanak kell mondani?
                      Sent via BlackBerry from Vodafone Romania

                      From: "simonfisandor" <simonfis@...>
                      Sender: bolyai12eff@yahoogroups.com
                      Date: Thu, 05 Apr 2012 08:50:49 -0000
                      To: <bolyai12eff@yahoogroups.com>
                      ReplyTo: bolyai12eff@yahoogroups.com
                      Subject: [bolyai12eff] Re: Találkozó 2012-ben

                      Message 10 of 15 , Apr 5, 2012
                        A Hargitan
                        Csik mellett
                        Legyen harom napos, vasarnapig
                        Van foci-, tenes

                        From: "simonfisandor" <simonfis@...>
                        Date: Thu, 05 Apr 2012 08:50:49 -0000

> [...]

                        > tamogatom, es csinaljuk legelabb ket naposra. mit szoltok majus 31/junius 1 2013-hoz?

                        \tÃ-$— ÛçDCÀcı«L¬“M8‘D<∂
                      • Kiss Jozsef Attila
                        Message 11 of 15 , Apr 5, 2012
                          A technika...
                          Szoval: minden palya, szauna, csapoltsor, stb
                          "nocturna" is van
                          Gyerekek potagyba, stb
                          Azt hiszem 50-60 szemelyt tudnak szallasolni
                          Ha mindenki egyetert, en ezt a reszet szervezem

                          From: "simonfisandor" <simonfis@...>
                          Date: Thu, 05 Apr 2012 08:50:49 -0000

                          Message 12 of 15 , Apr 29, 2012
                            van egy remek otletem, mint mindig

                            egyhangu felkialtassal kerjuk fel a nonsenset, hogy a bulira alljanak ossze, es csinaljanak nekunk egy fergetegpartit.

                            ennyit azert megerdemlunk, mi is es ok is.

                            nos, Pali, Laci? van egy evetek osszerazni a musort
                            for whom the bell tolls
                            :D>:)

                          • Kiss Jozsef Attila
                            Message 13 of 15 , Apr 29, 2012
                              Nonsense....

                              2012.04.29. dátummal, 11:40 időpontban "kulcsarjoe" <kulcsarjoe@...> írta:

> [...]

                              > Gyerekek potagyba, stb
                              > Azt hiszem 50-60 szemelyt tudnak szallasolni
                              > Ha mindenki egyetert, en ezt a reszet szervezem

                            • Jozsef Palatka
                              Message 14 of 15 , Apr 29, 2012
                                Ez akkora nonsense, hogy nagyon erdekel, benne vagyok! Beszelek Krezsekkel

> [...]

                                > Gyerekek potagyba, stb
                                > Azt hiszem 50-60 szemelyt tudnak szallasolni
                                > Ha mindenki egyetert, en ezt a reszet szervezem

                                **********************  IMPORTANT--PLEASE READ  ************************
                                This electronic message, including its attachments, is COMPANY CONFIDENTIAL
                                and may contain PROPRIETARY or LEGALLY PRIVILEGED information.  If you are
                                not the intended recipient, you are hereby notified that any use, disclosure,
                                copying, or distribution of this message or any of the information included
                                in it is unauthorized and strictly prohibited.  If you have received this
                                message in error, please immediately notify the sender by reply e-mail and
                                permanently delete this message and its attachments, along with any copies
                                thereof. Thank you.
                              • Kulcsar Zsolt
                                Message 15 of 15 , Apr 30, 2012
                                  remek, remek, hajra!