Re: Digest Number 282

  • kulcsarjoe
    Message 1 of 13 , Dec 4, 2009
      juli megkerdezi, hogy ki vagyok en, es erre beirja a sajat nevet a googleba.
      ez olyan, mint egy szoke nos vicc.

      --- In bolyai12eff@yahoogroups.com, Szigeti Júlia <juliaszigeti@...> wrote:

      > ki az a joe? kirol beszelunk?
      >
      > egy gyakorlati kerdes az adminisztartorhoz... mennyire nyilvanos ez a levelezesi lista> ugyanis, ha beirom a nevem google-on, kihozza a az altalam irott leveleket es gond nelkul barki belephet es olvashatja a leveleinket.. tudtok errol? kiprobaltam, ha pl beirok mas nevet pl simonfi sandor vagy barkit, nem.
      > erdekes...

    • kulcsarjoe
      Message 2 of 13 , Dec 6, 2009
        tegyetek kepbe, melyik elnokjelolt lenne a nem annyira rossz?

        --- In bolyai12eff@yahoogroups.com, "kulcsarjoe" <kulcsarjoe@...> wrote:

        > juli megkerdezi, hogy ki vagyok en, es erre beirja a sajat nevet a googleba.
        > ez olyan, mint egy szoke nos vicc.

      • Nagy, Laszlo (GE Healthcare)
        Message 3 of 13 , Dec 7, 2009
          Chuck Norris.

> [...]

          > juli megkerdezi,
          hogy ki vagyok en, es erre beirja a sajat nevet a googleba.
          mint egy szoke nos vicc.

          href="mailto:bolyai12eff%40yahoogroups.com">bolyai12eff@ yahoogroups. com, Szigeti Júlia <juliaszigeti@ > wrote:

> [...]
          a joe? kirol beszelunk?

> [...]
          href="mailto:bolyai12eff%40yahoogroups.com">bolyai12eff@ yahoogroups. com

          Tenyleg, hallottatok mi tortent Joe-val?

          hogy nem is Joe...

          <bolyai12eff@ yahoogroups. com>
          Number 282
          Monday, November 23, 2009, 11:09 AM

          Topic

          Nov 23, 2009 1:24 am (PST)

> [...]
          jo estet mindenkinek. .. Foleg neked,druszam, mert aggodo kerdeseid exisztenciamrol meg a koveket is megkonnyeztetik. .. Majdnem jol vagyok,a tegnap voltam Kolozsvaron a meccsen,de sajnos a hosszabitasban kikaptunk 3-2 re.... Es a hexagonos Kulcsar (ex Kelly) family hogy s mint viragzik? Amugy enyhen "doglott" a forum,de fo,hogy meg civilben jarhatunk.. Kellemes vadaszatot mindenkinek

          Activity

          Group

          customers

          Groups

          specific message in the Daily Digest.

          Individual | Switch format to Traditional

        • palatka.jozsef
          Message 4 of 13 , Dec 7, 2009
            Szia Laci,

            Annyira el vagy tûnve, hogy már majdnem felhívtalak -

            Érdemes megnézni a freemail kilépõ oldalát: ott az áll, hogy Geoana nyerte a romániai választást -> klikk -> origo -> Geoana tulajdonképpen Basescu b@sszameg

            --- In bolyai12eff@yahoogroups.com, "Nagy, Laszlo (GE Healthcare)" <laszlo.nagy@...> wrote:

            > Chuck Norris.

          • kulcsarjoe
            Message 5 of 13 , Dec 7, 2009
              ebbol ugy vettem ki, hogy geoana jobb, mint baszeszku?
              pedig ugy hallottam, hogy egyik sem jo. amit konnyen elhiszek, mert romanok. ez rasszizmus?