Re: talakozo

  • kulcsarjoe
    Message 1 of 11 , Nov 4, 2009
      mi van, elajultatok?

      mi van vukkal?

      --- In bolyai12eff@yahoogroups.com, "kulcsarjoe" <kulcsarjoe@...> wrote:

      > van benne valami. fiatalon a ferfiak akarnak folyton dugni, oregen pedig a nok.

    • KISS ATTILA
      Message 2 of 11 , Nov 4, 2009
        mint a denever....

        > van benne valami. fiatalon a ferfiak akarnak folyton dugni, oregen pedig a nok.

      • vukstein
        Message 3 of 11 , Nov 6, 2009
          Yoyoyoyoooo... Kurvara jo estet mindenkinek... Foleg neked,druszam,mert aggodo kerdeseid exisztenciamrol meg a koveket is megkonnyeztetik... Majdnem jol vagyok,a tegnap voltam Kolozsvaron a meccsen,de sajnos a hosszabitasban kikaptunk 3-2 re.... Es a hexagonos Kulcsar (ex Kelly) family hogy s mint viragzik? Amugy enyhen "doglott" a forum,de fo,hogy meg civilben jarhatunk.. Kellemes vadaszatot mindenkinek
        • kulcsarjoe
          Message 4 of 11 , Nov 23, 2009
            igaza van vuknak,
            doglott a forum. meg fifi is doglott, pedig neki most holtszezon van. vagy eppen ezert?

            miert nem beszelunk meg dolgokat?
            peldaul, hogy en hogy vagyok.