Re: talakozo

  • Okányi Attila
    Message 1 of 11 , Jul 28, 2009
      gratulalunk

      --- In bolyai12eff@yahoogroups.com, "kulcsarjoe" <kulcsarjoe@...> wrote:

      > a noveremnek most volt a 25 eves talakozoja a bolyaiban.
      > 36-an voltak eredetileg az osztalyban, es abbol 3 nem ment el a talalkozora.

    • palatka.jozsef
      Message 2 of 11 , Jul 28, 2009
        Valóban?

        kérem a 3 hiányzó nevét és telefonszámát! Ez nem mehet így tovább!!

        --- In bolyai12eff@yahoogroups.com, "kulcsarjoe" <kulcsarjoe@...> wrote:

        > a noveremnek most volt a 25 eves talakozoja a bolyaiban.
        > 36-an voltak eredetileg az osztalyban, es abbol 3 nem ment el a talalkozora.

      • simonfisandor
        Message 3 of 11 , Sep 23, 2009
          miert nem ment el ?
          Feltettem a Bolyai-s nevsort 1956 - 2007 . A Files / Osztalyfonoki 2003.
          Rllenoriztem. Ott vagyunk !

          --- In bolyai12eff@yahoogroups.com, "kulcsarjoe" <kulcsarjoe@...> wrote:

          > a noveremnek most volt a 25 eves talakozoja a bolyaiban.
          > 36-an voltak eredetileg az osztalyban, es abbol 3 nem ment el a talalkozora.

        • homelinda
          Message 4 of 11 , Sep 27, 2009
            Es ki a Dalyai Eniko? Ugy emlekeztem, hogy nekunk csak XY kromoszomaju osztalyfonokeink voltak.
          • Szigeti Júlia
            Message 5 of 11 , Sep 27, 2009
              tudod Meli, ahogy telik az ido a ferfiak noiesednek, a nok meg ferfiasodnak (komoly, kutatsok bizonyitjak, meg dalyai) :)

              Es ki a Dalyai Eniko? Ugy emlekeztem, hogy nekunk csak XY kromoszomaju osztalyfonokeink voltak.

            • kulcsarjoe
              Message 6 of 11 , Sep 30, 2009
                van benne valami. fiatalon a ferfiak akarnak folyton dugni, oregen pedig a nok.

                Message 7 of 11 , Nov 4, 2009
                  mi van, elajultatok?

                  mi van vukkal?

                  --- In bolyai12eff@yahoogroups.com, "kulcsarjoe" <kulcsarjoe@...> wrote:

                  > van benne valami. fiatalon a ferfiak akarnak folyton dugni, oregen pedig a nok.

                • KISS ATTILA
                  Message 8 of 11 , Nov 4, 2009
                    mint a denever....

                    > van benne valami. fiatalon a ferfiak akarnak folyton dugni, oregen pedig a nok.

                  • vukstein
                    Message 9 of 11 , Nov 6, 2009
                      Yoyoyoyoooo... Kurvara jo estet mindenkinek... Foleg neked,druszam,mert aggodo kerdeseid exisztenciamrol meg a koveket is megkonnyeztetik... Majdnem jol vagyok,a tegnap voltam Kolozsvaron a meccsen,de sajnos a hosszabitasban kikaptunk 3-2 re.... Es a hexagonos Kulcsar (ex Kelly) family hogy s mint viragzik? Amugy enyhen "doglott" a forum,de fo,hogy meg civilben jarhatunk.. Kellemes vadaszatot mindenkinek
                    • kulcsarjoe
                      Message 10 of 11 , Nov 23, 2009
                        igaza van vuknak,
                        doglott a forum. meg fifi is doglott, pedig neki most holtszezon van. vagy eppen ezert?

                        miert nem beszelunk meg dolgokat?
                        peldaul, hogy en hogy vagyok.