talakozo

  • kulcsarjoe
    Message 1 of 11 , Jul 27 7:35 AM
      a noveremnek most volt a 25 eves talakozoja a bolyaiban.
      36-an voltak eredetileg az osztalyban, es abbol 3 nem ment el a talalkozora.
    • Okányi Attila
      Message 2 of 11 , Jul 28 2:25 AM
        gratulalunk

        --- In bolyai12eff@yahoogroups.com, "kulcsarjoe" <kulcsarjoe@...> wrote:

        > a noveremnek most volt a 25 eves talakozoja a bolyaiban.
        > 36-an voltak eredetileg az osztalyban, es abbol 3 nem ment el a talalkozora.

      • palatka.jozsef
        Message 3 of 11 , Jul 28 2:56 AM
          Valóban?

          kérem a 3 hiányzó nevét és telefonszámát! Ez nem mehet így tovább!!

          --- In bolyai12eff@yahoogroups.com, "kulcsarjoe" <kulcsarjoe@...> wrote:

          > a noveremnek most volt a 25 eves talakozoja a bolyaiban.
          > 36-an voltak eredetileg az osztalyban, es abbol 3 nem ment el a talalkozora.

        • simonfisandor
          Message 4 of 11 , Sep 23, 2009
            miert nem ment el ?
            Feltettem a Bolyai-s nevsort 1956 - 2007 . A Files / Osztalyfonoki 2003.
            Rllenoriztem. Ott vagyunk !

            --- In bolyai12eff@yahoogroups.com, "kulcsarjoe" <kulcsarjoe@...> wrote:

            > a noveremnek most volt a 25 eves talakozoja a bolyaiban.
            > 36-an voltak eredetileg az osztalyban, es abbol 3 nem ment el a talalkozora.

          • homelinda
            Message 5 of 11 , Sep 27, 2009
              Es ki a Dalyai Eniko? Ugy emlekeztem, hogy nekunk csak XY kromoszomaju osztalyfonokeink voltak.
            • Szigeti Júlia
              Message 6 of 11 , Sep 27, 2009
                tudod Meli, ahogy telik az ido a ferfiak noiesednek, a nok meg ferfiasodnak (komoly, kutatsok bizonyitjak, meg dalyai) :)

                Message 7 of 11 , Sep 30, 2009
                  van benne valami. fiatalon a ferfiak akarnak folyton dugni, oregen pedig a nok.

                  Message 8 of 11 , Nov 4, 2009
                    mi van, elajultatok?

                    mi van vukkal?

                    --- In bolyai12eff@yahoogroups.com, "kulcsarjoe" <kulcsarjoe@...> wrote:

                    > van benne valami. fiatalon a ferfiak akarnak folyton dugni, oregen pedig a nok.

                  • KISS ATTILA
                    Message 9 of 11 , Nov 4, 2009
                      mint a denever....

                      > van benne valami. fiatalon a ferfiak akarnak folyton dugni, oregen pedig a nok.

                    • vukstein
                      Message 10 of 11 , Nov 6, 2009
                        Yoyoyoyoooo... Kurvara jo estet mindenkinek... Foleg neked,druszam,mert aggodo kerdeseid exisztenciamrol meg a koveket is megkonnyeztetik... Majdnem jol vagyok,a tegnap voltam Kolozsvaron a meccsen,de sajnos a hosszabitasban kikaptunk 3-2 re.... Es a hexagonos Kulcsar (ex Kelly) family hogy s mint viragzik? Amugy enyhen "doglott" a forum,de fo,hogy meg civilben jarhatunk.. Kellemes vadaszatot mindenkinek
                      • kulcsarjoe
                        Message 11 of 11 , Nov 23, 2009
                          igaza van vuknak,
                          doglott a forum. meg fifi is doglott, pedig neki most holtszezon van. vagy eppen ezert?

                          miert nem beszelunk meg dolgokat?
                          peldaul, hogy en hogy vagyok.