bajnokok igája

  • simonfisandor
    Message 1 of 21 , Jun 1, 2009
      Egyetertek Pistaval.
      Nem tudni foci -> nem szeretjuk, DE azert beleszolunk.
      Inkabb vizikenguruznek.
      Probalta mar valaki ? www.vizikenguru.hu

      -- In bolyai12eff@yahoogroups.com, Istvan Kovacs <istiem@...> wrote:

      > nem gondoljuk. egyaltalan nem erdekesek.

    • kulcsarjoe
      Message 2 of 21 , Jun 3, 2009
        ugy tunik, okeszt frusztralja, hogy nem viszonozzuk jokivansagait.

        --- In bolyai12eff@yahoogroups.com, Okányi Attila <okanyi_attila@...> wrote:

        > Boldog uj evet kivanok mindenkinek!

      • vukstein
        Message 3 of 21 , Jun 4, 2009
          a tegnap este (ejjel) 2-ot es adtam 6 golpaszt(9-6 volt a score) vasarnap nyertunk a kereszturi bajnoksagban 5-2 -re,de mivel liberot jatszom mar 4-5 eve kicsit nehezebb ebbol "poszturabol" golokat rugni... De kulcsposzt leven,en iranyitom a csapatot... Te meg mozogsz mostanaban,vagy tul eles az alpesi levego?
        • Istvan Kovacs
          Message 4 of 21 , Jun 8, 2009

            Message 5 of 21 , Jun 9, 2009
              utolagos engedelmeddel en is megneztem es tetszett

              Message 6 of 21 , Jun 9, 2009
                neked nem szabad.
                nezd vissza!

                utolagos engedelmeddel en is megneztem es tetszett

> [...]

              • Nagy, Laszlo (GE Healthcare)
                Message 7 of 21 , Jun 10, 2009
                  es tetszhet?

                  _________ __
                  href="mailto:bolyai12eff%40yahoogroups.com" target=_blank rel=nofollow ymailto="mailto:bolyai12eff%40yahoogroups.com">bolyai12eff@ yahoogroups. com

                  Message 8 of 21 , Jun 10, 2009
                    visszaneztem es megint tetszett

                    --- In bolyai12eff@yahoogroups.com, Istvan Kovacs <istiem@...> wrote:

                    > neked nem szabad.
                    > nezd vissza!

                  • palatka.jozsef
                    Message 9 of 21 , Jun 10, 2009
                      Nagyon tetszett, kulonosen az, hogy nevreszoloan erkezett.
                      Laci szerintem se nézze meg. És Zsolt se