Re: Nagyon orvendek...

  • vukstein
    Message 1 of 20 , Oct 4, 2008
      ....azon mar reg tulestem kulcsi barat... Es miutan jelen voltam a
      szerdai CFR-CHELSEA meccsen,rajottem,hogy a nepszeruseg mulando,de
      az,hogy csupan 10 meterre legyel a szupersztaroktol.... az SOHA nem fog
      kitorlodni a memombol...
    • Laszlo Szilagyi
      Message 2 of 20 , Oct 4, 2008
        Melyik sztartol voltal tiz meterre, kicsi roka?
        Lattal te ott sztart?
        Senki nem rugott egy golt se.
        Ha ok sztarok, akkor en a mi meccsunk utan mi voltam?

        Message 3 of 20 , Oct 6, 2008
          .... no nem mondtam,hogy nagyobb sztarok mint te,de azert ugy
          gondolom,hogy Lampard,Terry,Drogba,Anelka,Cech es a tobbiek sok ember
          tiszteletet elnyertek... meg az enyem is,mindamellett,hogy en nem
          szeretem a Chelseat...
        • Laszlo Szilagyi
          Message 4 of 20 , Oct 6, 2008
            La'mpa'd, Terrier, Drogba'ro', Ana'lka, Csocs?
            Es Kuuuulio kimarad?