Re: Gogo

  • simonfisandor
    Message 1 of 19 , Jul 1, 2008
      Talalkoztam Gogoval. Megismert -> azt jelenti, hogy jo formaban vagyok.
      Valami konferencian volt, amikor mi iszogattunk.
      Tel. szama a DataBase-be.
    • palatka.jozsef
      Message 2 of 19 , Jan 6, 2009
        csak tudatom, a tisztelt hallgatosaggal, hogy ujra megszolaltam es
        ezentul az en bunko beszolasaimmal is egyutt kell elni

        Eddig merengtem a jelszavamon amit mar reg elfelejetettem es csak
        egyszer jutott eszembe, amikor Zsoltot lehordtam Pista-ugyileg, utana
        ujra elfelejettem. Most mar egy masik Palatkakent vagyok jelen, mert
        ugyibar belolem sose eleg.

        tudom sokaknak hianyoztam es megertem a szomorusagukat, de fel a
        fejjel, ime (sot: lam) itt vagyok ujra, tele kommentekkel