Re: Champlain slow progress..........

  • Nels
    Message 1 of 4 , Nov 30, 2006
      --- In bolger@yahoogroups.com, "hirbourceline" <paulsimard@...> wrote:

      > A year ago, I was proud to invite those interested to visit my photo
      site on a new
      > Champlain being built in Québec. (See below the original message
      along with Peter's
      > comments on the Verchere Gang very good support....)
      >
      > New photos have been added recently with some others explaining why
      not much has
      > been done last winter.......

      Hey Paul,

      Great photos and a really nice looking building site. I think your
      bottom looks as nice as Peters, if not nicer:-)

      Look forward to following your progress. Keep us posted and all the
      best to the Verchere Gang from snowy British Columbia.

      Bon chance!

      Nels
    • Peter Lenihan
      Message 2 of 4 , Dec 1, 2006
        wrote:

        > A year ago, I was proud to invite those interested to visit my
        photo site on a new
        > Champlain being built in Québec. (See below the original message
        along with Peter's
        > comments on the Verchere Gang very good support....)
        >
        > New photos have been added recently with some others explaining
        why not much has
        > been done last winter.......
        >
        > Winter is at our door again, but I hope to be more productive this
> [...]

        Salut Paul!,

        Enfin ca commence à resembler un bateau! J'espere que tu ne
        pas eu trop d'ennuis pour installer les côté,surtout pour les
        aligner avec la courbe du fond?
        Tu sais que maintenent,tu pourrais recouvrir le toit avec une
        simple polyéthléne en fin de conserver un peu de chaleur fournit par
        un appareil de chauffage electrique et ensuit poursuivre les traveux
        de l'intérieur de la cabin :-) Les ouverture pour les fenêtres aussi
        doit être recouver avec le poly.
        Mais,si le vrai toit n'est pas isoler, tu pourrais l'installer
        maintenent,non?
        En tout cas,l'hiver s'annonce doux,je croix!!

        LÂCHE PAS,comme on dit ou "Bon" chance comme dit Nels...ons vas les
        avoir les maudite anglais :-D

        Sincèrement,

        Pierre Lenihan,a l'asile pour une autre nuit de folie,le long de la
        fleuve St.Laurent..........
      • Nels
        Message 3 of 4 , Dec 1, 2006
          --- In bolger@yahoogroups.com, "Peter Lenihan" <peterlenihan@...> wrote:

          > Salut Paul!,

          > LÂCHE PAS,comme on dit ou "Bon" chance comme dit Nels...ons vas les
          > avoir les maudite anglais :-D

          "maudite anglais"?

          Jah na comprendez pass tabernac Peeaire!

          Nels