41363Re: carbon fibre option for small masts and sprits

  • Peter Lenihan
    Jan 3, 2005
      --- In bolger@yahoogroups.com, "Will Samson" <willsamson@y...> wrote:
      > Och, hoot toot mon, maister Lenihan! Wi' a mannie my age it
      would be an awfu' waste of fevered fantasies. As ma auld faither
      used to say, "It's a peety that when the Lord taks awa' the ability,
      he disnae tak awa the notion o't at the same time . . ."

      > Na-na! I'd be better aff having nae hernias, despite the
      attractions of the heft of a fine thick spruce mast standing up
      there, magnificent and wi' nae veesible means of support (or so the
      lassies tell me).

      > Onywey, it remains but tae wish a' the loons and quines in the
      group a braw New Year!

      > Yous in seemly sobriety,
      >
      > Bill (a.k.a. 'Wullie' in the hills and glens)

      Sir Wullie,
      LOL!!!Awefully glad to read you took it all in good
      spirits.Never know when one might be getting the wrong ideas at the
      right times :-)

      All the best to your and yours too in this New Year!!

      Sincerely,

      Peter"three sheets to the wind" Lenihan....
    • Show all 16 messages in this topic