Vuxna Män

  • ALIDA BOK
    Message 1 of 1 , Jan 1, 2007
      Elin Dofs från Karlstad har utsetts till januari månads skald av
      Internetförlaget ALIDA BOK. Hennes korta och kärnfulla dikt Vuxna män kan
      läsas på förlagets hemsida http://alidabok.net
      Elin Dofs, 23, är född och uppvuxen i Boden. För några år sedan flyttade hon
      till Karlstad för att fullfölja sina studier till pol magister med
      inriktning på statsvetenskap.
      -Nu läser jag engelska och söker jobb utan någon större framgång. Min fritid
      ägnar jag för övrigt åt träning och kompisar. Jag tycker om att läsa och
      skriva för min egen skull i den mån det finns tid mellan uppsatser och
      hemtentor.

      Med vänlig hälsning

      ALIDA BOK
      http://alidabok.net