RE: RE: [bogobojni] Roman Stacho wicz: Pan Mój Bóg Mój

  • Mariola
    Message 1 of 5 , Dec 30, 2010

      O Sabeliuszu chyba nie słyszałam, ale niewazne kto pierwszy tak pomyślał. Ale zupełnie nie pasuje mi to w głowie co tam piszą, choć uprzedzona nie jestem z natury J.

      Mirek, tez pozdrawiam cię noworocznie oraz wszystkich „bogobojnych” J.

      Mariola

      Od: "Mariola" <mariola_bielsko@...>
      Do: <bogobojni@yahoogroups.com>
      Data: 29 grudnia 2010 20:55
      Temat: RE: [bogobojni] Roman Stachowicz: Pan Mój Bóg Mój

      > Ojejku, naprawdę chcesz poznać nasze opinie?:)Moja jest taka: pomieszanie
      z poplątaniem na wzór, to chyba sięnazywało modalizm czy coś takiego…;)PozdrawiamMariola

      Mirek B:

      Masz racje Mariolu, Ta starozytna herezja nazywa się modalizm lub sabelianizm od swojego prekursora już z III wieku niejakiego Sabeliusza.

      pozdrawiam serdecznie i noworocznie. Mirek B.

      Message 2 of 5 , Dec 30, 2010
        Witam Marku,

        Ciekawy materiał br. J. Madeja jak zwykle solidna porcja unitariańskich tekstów na wysokim poziomie.
        zdecydowanie polecam, no może bez poezji bo tej nie bardzo trawie.

        Dnia 22 grudnia 2010 19:32 Marek Waligóra <markwalogora@...> napisał(a):

        [Attachment(s) from =?ISO-8859-2?Q?Marek_Walig=F3ra?= included below] W załączniku pdf znajduje się ostatni numer "Męża walecznego" antytrynitarnego czasopisma znanego już niektórym z bogobojnych.

        pozdrawiam Marek W.