Grammar 2006: Neil Armstrong and a Grammatical Point [Correction]

  • ThuphaZomi@aim.com
    Message 1 of 6 , Oct 1, 2006

      I have just found out that I cannot view the pictures I attached to my message. [I attached those pictures because I was unable to embed them within the email body.] I hereby make another attempt to make them viewable. I am sorry for the inconvenience I have unintentionally caused to our readers.

      ===

      Message 2 of 6 , Oct 1, 2006
        Dear,Zomi pih te
        Pyidawtha khua sung Inn thak vai tawh ki sai in kei mah
        pyidawtha a om Hautawng in ka theih bang hong za sak ning.A thu
        pen,Tu nung kha September kha ki pat tung lam hi in,a inn nei pen,Pa
        PumKam leh Nu Do Ngaih Ciang te nu pa inn hi.Zan khat thu a Inn Thak
        piang hi lo zaw in,ni 3 sung in a Inn ngei na mah uh,Thak suah hi.Mi
        hing te hih hi lo hi.A Inn nei te in zong a hih lam thei lo uh hi.A
        Inn uh ni 1 khit ni 1 Hong thak suah sem sem hi.Inn thak a ki nawt
        siang bang dan hi lel hi.A dang a ki laih thuah om lo hi.
        Tua bang dan hi in,lam dang mah mah hi.Tun bang a inn uh a
        thak tawh ki bang hi.Lei tung thu lam dang khat mah cih theih hi.A ta
        pa khat zong Malay ah om hi.A Min,Sia,Vum Lam Tuang hi.A man zong thei
        nai lo kha ding hi.A sem a bawl ki thei lo in a inn lui teng hong thak
        suah hi.Tua bang dan hi.Tel loh a om leh hong dong kik un.

        Lai at,
        Na mipih uh,
        Zogam Haunoe.
        Che

        On 9/30/06, ThuphaZomi@... <ThuphaZomi@...> wrote:

        > I have just found out that I cannot view the pictures I attached to my
        > message. [I attached those pictures because I was unable to embed them
        > within the email body.] I hereby make another attempt to make them viewable.
        > I am sorry for the inconvenience I have unintentionally caused to our
        > readers.
        >
        > ===

      • Hau Za Cin
        Message 3 of 6 , Oct 1, 2006
          Dear Thang Cin Hau,

          Tua inn pen bilat lei kizut mah hiam? A inn lam zawh kum bangzah pha a, a kibawl lai in koilai tuisik kizanga, a kizutna a za (colors) pen bang nam hi hiam?

          Ka cihnopna ah innbawl lai a kizang Chemical kihel a ki theilo bang hiam om ahi tam ci mawk mawk ing. Tua pen a hun a bei ciangin gul kilip banga kilip ahi tam ciing.

          Chemical analysis cih bang kumpi in a nei thei tam, or University koi hiam in a hih thei tam?

          Hau Za Cin
          Phuitong Liim

          On 9/30/06, ThuphaZomi@aim. com <ThuphaZomi@aim. com> wrote:

          > I have just found out that I cannot view the pictures I attached to my
          > message. [I attached those pictures because I was unable to embed them
          > within the email body.] I hereby make another attempt to make them viewable.
          > I am sorry for the inconvenience I have unintentionally caused to our
          > readers.
          >
          > ===

        • Paul Antioch College&Seminary
          Message 4 of 6 , Oct 1, 2006
            ZOMI sangam akhua mah peuh aw, Pyidawtha ah Inn thak  omzia thu pi ka sa aa,Photo,back ground Khuasung om dan acing in ong gen sawn theih leu teh ka nuam ding aa, kei beh hilo in Zomi bup and Leitung News mah mah ah zong ee maw !!!

            PASIEN ka hun nai ciang note nalam dangnamu ding uh hi,Zuau theih khazih zong ong tamding aa,Pasein ahi lo nalamdang te asemtheih te tung lam ah Pasien leh Dawi nasep ih tel ,khen theih lo hun ong tun ma in thu khat peuh Minam leh Gamleh Pasein it na tawh kician in mipi te theih ding ong  kan siam lai ding kong muang uh hi.

            Lungdam it na tawh
            Paul ZO KHAN KHUAL
            Tawmvei Korea.

          • Thang Mang
            Message 5 of 6 , Oct 1, 2006
              Hau tawng aw,
              mang zong hong thei ni teh. kei pen na tan guk lai khawng aa nang tawh ki thuh mahmah khat hing.na in vuah zong tam vei pi hong hawh thei hing.Ka U te zong no khua mah ah hong om ngei aa,  tu lai tak bel Philippine ah om uh hi.
              Hong thei ta ni teh maw.
              A hih tak pi ahih mawk leh man hong la dih ve vua? Evidence ding in leh Tang thu ciam teh na ding ih deih ve me te.
              lung dam ee maw. tua Tuang na gen pen Tuang kalay ih cih pen hi leh ki lawm sa ingh a hi dia?
              hong it
              mangpi

              Thang Cin Hau <haunoe@...> wrote:
              Dear,Zomi pih te
              Pyidawtha khua sung Inn thak vai tawh ki sai in kei mah
              pyidawtha a om Hautawng in ka theih bang hong za sak ning.A thu
              pen,Tu nung kha September kha ki pat tung lam hi in,a inn nei pen,Pa
              PumKam leh Nu Do Ngaih Ciang te nu pa inn hi.Zan khat thu a Inn Thak
              piang hi lo zaw in,ni 3 sung in a Inn ngei na mah uh,Thak suah hi.Mi
              hing te hih hi lo hi.A Inn nei te in zong a hih lam thei lo uh hi.A
              Inn uh ni 1 khit ni 1 Hong thak suah sem sem hi.Inn thak a ki nawt
              siang bang dan hi lel hi.A dang a ki laih thuah om lo hi.
              Tua bang dan hi in,lam dang mah mah hi.Tun bang a inn uh a
              thak tawh ki bang hi.Lei tung thu lam dang khat mah cih theih hi.A ta
              pa khat zong Malay ah om hi.A Min,Sia,Vum Lam Tuang hi.A man zong thei
              nai lo kha ding hi.A sem a bawl ki thei lo in a inn lui teng hong thak
              suah hi.Tua bang dan hi.Tel loh a om leh hong dong kik un.

              Lai at,
              Na mipih uh,
              Zogam Haunoe.
              Che

              On 9/30/06, ThuphaZomi@aim. com <ThuphaZomi@aim. com> wrote:

              > I have just found out that I cannot view the pictures I attached to my
              > message. [I attached those pictures because I was unable to embed them
              > within the email body.] I hereby make another attempt to make them viewable.
              > I am sorry for the inconvenience I have unintentionally caused to our
              > readers.
              >
              > ===

            • Paul Asamoah
              Message 6 of 6 , Oct 2, 2006
                GOD BLESS YOU, WE WISH YOU MORE IN JESUS NAME TO STAY BLESSING MORE ON EARTH!!
                Nice thing God is using you doing keep the good work you are doing for him there more in Jesus name!!
                www.freewebs.com/pliministries/
                feel free to add me or go to my website to add you in the questbook for people to read about what God is using you doing, thanks.

                REV PAUL JOHNSON ASAMOAH.
                GHANA.

                HE IS A PRAYER ANSWERING GOD, HE WILL DO IT IN JESUS NAME.
                MARK 10:27.