Re: [bisaya] writers workshop:Day Pinay ug Bay Mario

  • Mario L. Cuezon
    Message 1 of 49 , Feb 25, 2007
      Mga Higala,
      di ba naghandom man mo og Cebuano workshop?

      gikan ko sa Iligan batadila seminar. miingon si ricky
      nolasco nga willing siyang mosupport with NCCA funds
      sa usa ka cebuano workshop, good for 15-20 cebuano
      writers for a workshop for 2 weeks.

      for this contact, fem flores of bathalad mindanao o sa
      bathalad cebu para sila na ang formally mag-endorse
      bisag kamo/kita ang magplano.

      gusto ni ricky nga mga summer mahitabo ang workshop
      busa kung kinsay gauna ani, GO!

      bay mario

      --- Tomas Sumakwel <titoitsoy@...> wrote:

      > Bay Akoy,
      > Si Reine Artianza Cabrera nahimo kaniadtong sakop
      > sa kapangulohan sa Bisaya. Bag-o lang ganing natapos
      > ang iyang nobela sa magasing Bisaya. Kon akong
      > itandi, susama ang iyang gihabogon kang Helen Merez
      > sa tinagalog nga category fiction.
      >
      > Ang iyang anak nga si Chilly Cabrera estudyante
      > nako sa tulunghaan sa batan-ong mga magsusulat---
      > laing seksiyon sa Bisaya magasin nga gipahaom sa
      > bag-ong salta sa panulat.
      >
      > Bay Tomas
      >
      > akoy <akoyako@...> wrote:
      > Bay Tomas,

> [...]
      === message truncated ===

      8:00? 8:25? 8:40? Find a flick in no time
      with the Yahoo! Search movie showtime shortcut.
      http://tools.search.yahoo.com/shortcuts/#news
    • Neil Ryan Sumanda
      Message 49 of 49 , Mar 2, 2007
        LONG LIVE BISROCK!!!!!!!!!!!!!!!

        akoy <akoyako@...> wrote:
        Bay Jesse,

        ako nang gisulayan.
        Mas maayo diay ipost gyod diay, aron may igong luna ang kalapad sa video.

        Akoy

        jesselito Baring wrote:
        Dia pay lain bay nga sikat pod diri ron

        http://www.youtube. com/watch? v=DjX1bOhNZe4

        akoy <akoyako@gmail. com> wrote:
        Makalingaw gyod bay Jesse.
        Atong itanom ni sa Bisaya Rock nga tanaman.

        akoy

        jesselito Baring wrote:
        Kahigalaan,

        http://www.youtube. com/watch? v=8oEW3dU_ imk

        Sulayi ni og tan-aw basig malingaw mo, hehehe

        jesse
        Send instant messages to your online friends http://uk.messenger .yahoo.com

        Send instant messages to your online friends http://uk.messenger .yahoo.com