Re: ayasib

  • harigangis <harigangis@yahoo.com>
    Message 1 of 38 , Feb 1, 2003
      Pangutana (P): Unsa kaha nga katuigan nga wala na nagamit ang ubang
      binisaya o nilabaw ang tinagalog?

      Tubag (T): Dihang gituboy ni MLQ ang Tagalog isip maoy pinulongan sa
      nagkadaiyang katawhan sa Yutabnon.

      P: Anus-a nato sugdan ang kaugmaon sa atong kultura ug pinulongan?

      T: Gisugdan na kini ni Sotto pinaagi sa iyang mantalaang "Suga" sa
      wap-ang Ika-2ng Gubat sa Kalibotan.

      P: Nagpadayon ba hangtod karon ang pakigbisog pag-ugba ug pagtuboy
      sa atong pinulongan?

      T: Oo.

      P: Kinsa sila?

      T: Kita.

      Harigangis

      --- In bisaya@yahoogroups.com, jy alvarez <bonjaya@y...> wrote:

      > Dili man unta ni main-ani kung na-ugmad pa ang atong pinulongan.
      Ang akong mga ginikanan 65 ang panuigon ako 28 kadtong nabati nako sa
      ila nga binisaya mao man gihapon ang akong gigamit.Karon ra man ko
      nakaamgo nga dili ko kaantigo mobisaya sa ice, stage, meeting ug uban
      pa. Akong pangutana, unsa kaha nga katuigan nga wala na nagamit ang
      ubang binisaya o nilabaw ang tinagalog. Ug kinsa aning panahuna nga
      bisaya nga adunay propesyon. Nganong ila mang gikaulaw? Naay gimugna
      nga salida apan halos kataw-anan. Kung nilantaw ta sa atong ugma
      maong sugdan na nato karon.

      > "harigangis <harigangis@y...>" <harigangis@y...> wrote:Usa ra gyoy
      kapasanginlan nakong maoy sad-an nining pagkaguba sa
      > kaugalingong pagtahod tas atong kaugalingon, Akoy---ang pagtutok
      lang

    • tig.bantay
      Message 38 of 38 , Feb 11, 2009
        Alang sa tanang kauban,

        Kung dili ta buot mapapas ang atong tampo. Palihog isulat lang nato sa
        Binisaya.

        Salamat sa atong pagduyog.

        Kaninyo,
        Tig