registracia v zamunda

  • Negoslav Sabev
    Message 1 of 3 , Jul 12, 2010
      Здравейте,
      zamunda.net е отворен за регистрация. Днес се регистрирах и сега като
      погледнах, все още е отворено. Ако някой иска да се възползва, да заповяда
      на сайта. Има код в картинка..

      Negoslav
    • Галина Бояджиева
      Message 2 of 3 , Jul 12, 2010
        Ха, че то и там ли ама ограничения? Аз и двата пъти се регистрирах без
        проблем. Ама я кажи, моля, как разбираш, че даден сайт е отворен или
        зьтворен за регистрации? Щото като почнеш да се регистрираш и нямаш
        успех можеш да стигнеш до този извод лесно. Ама когато не си срещал тази
        спънка не знаеш за какво да гледаш и шърсиш при възникване на някакъв
        проблем при регистрация. Мерси.
        Галина

        На 12.07.2010 23:25, Negoslav Sabev написа:

      • Negoslav Sabev
        Message 3 of 3 , Jul 13, 2010
          Амииииииии, Галя, той отговорът се крие в твоето собствено писмо.
          Когато кликнеш на линка за регистрация и там пише, че е затворено за
          регистрация, значи сайтът просто не приема нови потребители. Появява се този
          надпис и няма никаква форма за регистрация. Когато формата излиза, а липсва
          съобщение, че сайтът не приема потребители, значи сайтът си е отворен за
          регистрация. Айде, че стана досадно повторението на думите.
          А един посвикнал на работа в интернет потребител ще гледа внимателно и ще
          види ако има грешка и не е въвел някъде нещо, което се изисква. Въобще,
          трябва да се чете внимателно какво пише по страницата в случай, че
          регистрацията ви е отхвърлена. Мисля, че това е достатъчно. Ако нещо не е
          ясно, питай.

          Негослав