Hvor er Dyregården?

  • polster_vegas
    Message 1 of 4 , Oct 1, 2003
      Der er nu kun en uge til, at Berserks for jeg ved ikke hvilken gang
      starter på en ny sæson.

      Deltagerne er helt de samme som sidste sæson, men alligevel mangler
      der noget: Dyregården! Jeg mener at kunne erindre, at Dyregården har
      lovet at stille op i denne sæson, men indtil videre glimrer holdet
      med sit fravær. Er der nogle af jer friske fyre, som ved mere end
      undertegnede!

      Og så lige en lille konkurrence: Jeg er af den overbevisning, at
      indlæg nr. 1000 i dette forum vil blive skrevet senest 31/12-2003 kl.
      24 (køvenhavnertid!). I så fald byder jeg på en forfriskning en gang
      i det nye år til de Berserkere, som har gjort sig fortjent til det
      (dvs. skrevet nogle indlæg, der handler lidt om bajere, noget om
      hockey og meget om bryster)!!!

      Nippppples
    • ermosedk
      Message 2 of 4 , Oct 2, 2003
        Rungsted Cobras og Odense Bulldogs tørner sammen på søndag kl. 14 -
        jeg påtænker at overvære kampen, er der andre Berserkere, som er
        interesseret i lidt live ishockey?

        Ærbødigt

        Mr. E

        http://www.infosport.dk/cgi-bin/Display2.diu/holdprog.mml?rv1=oik%
        2D01&rv2=P000286&fb=DIU&ak=&rk=Super+BEST+Ligaen+%
        2D+Grundspil&k=Herrer
      • toelbjerg
        Message 3 of 4 , Oct 3, 2003
          Hej drengene

          Jeg er nede med den idé - men jeg hepper altså på Odense, og ikke de
          rige svin fra whisky-bæltet!

          Desuden kan jeg meddele at der bliver købt floorball-stav i morgen.
          Jeg har netop tjekket Stadium ud i dag, og sådan en kæp til 150,-
          ser såmænd udmærket ud! Er der andre der skal ha' én med? Bare sig
          til, der er nemlig masser af plads til hockey-stave, hjelme og
          tandbeskyttere i Bimmeren!

          Og som en sidste ting kan jeg oplyse - til de som ikke selv skulle
          have opdaget det - at der nu er kommet holdoversigter inde på
          SmallWorlds Ultimate Hockey. Totaalt fede holdoversigter!

          Vi ses sgu'da!
          Christian T. - Champ m.m.

          Hvor er Dyregården???
        • polster_vegas
          Message 4 of 4 , Oct 5, 2003
            Rungsted Cobras - Odense Bulldogs 1-2

            Jeg synes lige at nogle af jer Berserkere bør vide, at et par af
            Berserksdrengene i går troppede op i Hørsholm Skøjtehal for at se
            ovennævnte kamp.

            Klubejeren fra Holmbladsgade Vipers havde startet kampvognen op og
            proppet den med Amager Maroons' klubejer og Easterbronx Volapyx'
            ditto, hvorefter den blå Ka fragtede det prægtige trekløver til det
            nordsjællandske.

            Kampen? Knaldhamrende underholdende!

            Bulldogs' normale førstemålmand, Derek Herlofski, var skadet. I
            stedet stod en gut ved navn Søren Nielsen i kassen. Vi undrede os
            noget over hans ringe højde og noget
            alternative "kraftspringsredninger" med efterfølgende maveplaskere
            ude i feltet, men han viste sig også at være bare 19 år (hvilket jo
            er 1 år ældre end Michael Laudrup!). Knægten tog vist 38 ud af 39
            skud på mål - en klar MOM i det stolte trekløver!

            Galde og fro drog efter kampen tilbage til storbyen, mens andre gode
            sportsnyheder fra P3 masserede vore ører!

            /Nils dobbelt-A

            AGF-OB 0-5
            Tilbage til arbejdet!