Re: Ultimate Fantasy Hockey - Sæsonen 2003/2004

  • polster_vegas
    Message 1 of 6 , Sep 8, 2003
      O'høj!

      Just hjemvendt fra det varme Sydeuropa er det en glæde at konstatere,
      at Formanden har været på stikkerne og inviteret til endnu en gang
      Berserkshockey.

      Glæden bliver heller ikke mindre af, at Smallworld igen i år disker
      op med 5 trades om ugen (der var ellers blevet truet med 4 styks om
      ugen, men Formanden slog vist i bordet, og fortalte de amerikanske
      hundehoveder nogle sandheder).

      For formedelst 17,99$ er der selvfølgelig igen i år dømt
      fantasyhockey fra min side. Dog er holdet hverken købt eller betalt
      endnu, men det skal nok komme, når Renault Megane-feberen har lagt
      sig :-)

      Spørgsmål: Er der nogle, som tør melde sig ud af fællesskabet i denne
      sæson, eller får vi forhåbentlig endnu engang en godt besat liga med
      managers fra København K, Ø, Ø, S & S, Hamburgo og ikke mindst
      Vietnaaam?

      /nils
      Easterbronx Volapyx
    • dkmusen
      Message 2 of 6 , Sep 8, 2003
        Velkommen hjem du sydfarende svend.

        Rart at læse, at du på trods af sidste sæsons pladsering er parat
        til endnu en omgang klø, så velkommen til ligaen.

        Og som du selv spørger om, bliver det spændende at se hvem der
        frivilligt lader sig sætte i den verbale gabestok ved ikke at melde
        sig til......

        Farmand Mus

        PS: Sandsynligheden for at fam. mus dukker op i KBH omkring d. 26-
        28.09 er vist ret høj - er der andre der er til stede???
      • polster_vegas
        Message 3 of 6 , Sep 10, 2003
          Yeppa!

          Så er Jeres allesammens totalt ynglingsfigur tilmeldt den nye sæson i
          Berserks, hvor jeg har tænkt mig, at gå.... Bersærk!!!

          Mine forventninger er selvfølgelig at blande mig i top 100, da
          Smallworld er så gavmilde, at øsle bort af alle deres $$$ blandt de
          øverste 100 i den samlede slutstilling!

          Gevinsterne fordeler sig i øvrigt således:

          1st $1000
          2nd $750
          3rd $500
          4th $250
          5th $750
          6th-10th $100
          11th-15th $75
          16th-20th $60
          21st-30th $50
          31st-40th $40
          41st-50th $35
          51st-75th $30
          76th-100th $25

          Er vi 10 eller flere i vores division, er der 50$ til vinderen! Så
          kom nu ud af busken, så vi kan blive flere end de nuværende fire.

          Nu vil jeg drible ind i Parken for at se Danmark tage ud af Rumænien.
          Auf wiederhören Jungs.

          Mvh. Nils
          Topmanager for Easterbronx Volapyx