Hockey nyt?!

  • polster_vegas
    Message 1 of 4 , Aug 5, 2003
      Hey drenge! Nu er det blevet august og tro det eller la' vær': En
      ny hockeysæson er så småt på trapperne! I et af mine
      angstanfald listede jeg i går ind på smallworld.com, hvor det
      oplyses, at der lukkes op for spillet til den ny sæson i slutningen af
      indeværende måned.

      Nu melder spørgsmålet sig så: Er der nogle af jer friske
      fyre, som er klar på endnu en sæson? Meget har jo ændret sig
      for nogle af Berserksmedlemmerne siden sidste sæson, så jeg frygter
      lidt for, at der er gået lidt småborgerlighed i mandfolkene... ;-)

      Min opfordring til alle fædre, vordende fædre, gifte, ugifte,
      samboere, eneboere osv... Meld jer under fanerne, så snart
      smallworld.com vil lukke os ind i NHL-hulen. Det er jo vigtigt stadig
      at pleje sine interesser!!

      /nils
      Easterbronx Volapyx
    • dkmusen
      Message 2 of 4 , Aug 5, 2003
        seføli er vi da klar - tror jeg nok. Jeg har da i hvert fald masser
        af tid indtil marts måned, derefter kan det jo godt ske at der er
        andre ting som jeg finder mere interressant. Men indtil da -
        Hockeyparty ON

        Mus senior
      • polster_vegas
        Message 3 of 4 , Aug 5, 2003
          Nå nå... så du er allerede gået i gang med de dårlige undskyldninger,
          hvis du som forventet går en elendig sæson i møde!

          Ho ho ho...
        • dkmusen
          Message 4 of 4 , Aug 5, 2003
            egentligt er der jo Niles, som burde finde på dårlige
            undskyldninger..... (se sidste års pladseringer)

            Seniormus