Colorado All Stars Bonanza

  • toelbjerg
    Message 1 of 2 , Jul 3, 2003
      Paul Kariya og Teemu Selanne genforenet i Colorado - det kalder jeg
      gode nyheder! Mon ikke det er muligheden for Stanley Cup'en der er
      årsag til deres lønnedgang!?!
      Så er det vist kun målmandspladsen der er lidt tyndt besat -
      men det er jo heller ikke vigtigt hvis der bare bliver scoret mål
      nok.

      http://www.coloradoavalanche.com/features/feature1036311227.html

      Christian T. - Champ (med heftige 46 points margen)
    • toelbjerg
      Message 2 of 2 , Jul 3, 2003
        Der kom lige endnu en artikel som uddyber og forklarer. Nu giver
        Kariya's vanvittige lønnedgang en smule mere mening.

        http://sports.yahoo.com/nhl/news?
        slug=avssignkariyaselanne&prov=st&type=lgns

        "Me and Paul wanted to go to the best place and we think this is
        it" - udtalt af Selanne!

        Jeg fryder mig

        Christian T.