Sidste chance

  • ermosedk
    Message 1 of 14 , Apr 1, 2003
      Så lykkedes det på faderebet at få hevet en 600+ nat hjem til Amager.
      Desværre fastholder formanden sit høje niveau, så med kun få
      spillerunder tilbage, så er det ved at være sidste chance, hvis
      Experimentet skal hente den 1. plads de fortjener.

      Er der forøvrigt nogen fra ligaen, som påtænker at besøge mig den 12.
      ds. jeg har inviteret alle, men endnu ikke modtaget nogen
      tilbagemeldinger...

      Jeg hælder mest til en gentagelse af sidste års finale i cuppen.

    • dkmusen
      Message 2 of 14 , Apr 1, 2003
        Åuh hauha

        Det er godt nok intens spænding så tæt på sæsonfinalen. Sad imorges
        kl. 5:30 og kunne se at Piraten dælme havde scoret et shootout - var
        derfor sikker på at få lov til at sidde på 4. pladsen endnu en nat.
        Men hvad ser mine trætte øjne så her kl. 16:00 - Nummer 3!!!! Baghjul
        til Piraten, som nu kan få lov til at lege med den svageste halvdel
        af Ligaen. total Magt til Musen eller Storhed står for fald.....der
        mangler jo trodsalt lige et par spillerunder. Men man skal tage
        dagene en af gangen, glæde sig mens det går godt (kan jo allerede
        være forbi allerede i morgen..) og ellers bare give fuld gas!

        MhT til en lille komsammen ude på amager: Desværre du, kan ikke, er i
        Italien sammen med konen (firmarejse seføli..), men ellers enormt
        mange gange tak for invitationen.

        En temmelig oplagt mus (er der flere der vil have rottebank?!?!?!??!!)
      • toelbjerg
        Message 3 of 14 , Apr 1, 2003
          Hvis der er én der er mere beruset end en asiatisk pirat, så må det
          være Joe Sakic! Hvad laver den mand - han får endda lov til at
          spille power play med så rå gutter som Forsberg og Hejduk, men
          alligevel formår han ikke at skrabe pucken den rigtige vej??? Tag
          dig sammen punk eller du ryger af holdet lige så hurtigt som en
          afrikansk prostitueret i en kolorthytte! (Det er ret hurtigt)!

          Nå bortset fra det så synes jeg Colorado ser gode ud, og det er da
          helt crazy at Northwest divisionen ser ud til at kapre halvdelen af
          playoff pladserne i Western Conference.
          Jeg tror altså også det bliver et hold fra Western der løber med
          titlen igen i år. Ud over selvfølgelig Col så ligger min sympati
          helt klart hos Canucks. Så er det jo fedt at mine to favoritter
          tidligst kan møde hinanden i en evt. Conference finale.

          Det bliver lidt vanskelig med en gentagelse af sidste års Stanley
          Cup, da Carolina var det første hold der kiksede muligheden for at
          nå playoffs. Jeg synes til gengæld at dellerne fra Philly ser godt
          ud, men Eastern er ret uforudsigelig. Jeg tror helt klart at Ottawa
          kan tæve NYI i første runde, og måske er det lige hjemmebanefordelen
          der skal til for at gå hele vejen!?!
          New Jersey og Toronto er også nogle slemme nogle - begge med målmænd
          der ved hvad det drejer sig om.

          Ævl og pis - jeg vil gerne med til fest d. 12. så lad os ses!

          Rigtig tjikkeliketjaw Berserks hilsen
          Christian T.