I'm back!

  • ermosedk
    Message 1 of 13 , Feb 4, 2003
      Efter at have besigtiget Piratens nye hybel i Bangkok, antændt
      gemytterne i Cambodia og dykket efter underlige fisk ud for en lille
      ø i Andaman havet er jeg nu tilbage - lige en postgang for sent til
      at afværge 5 gange tab på pricemoverlisten.
      Det skal dog nu gøres noget ved, så jeg har netop skiftet det meste
      af holdet ud i en sidste kraftanstrengelse.
      Formand du skal få lidt kamp her til sidst!
      Jeg håber alle glæder sig til A-vm og vil gerne være vært ved en
      lille tv-aften, såfremt min andelsforening ellers får taget sig
      sammen til at få TV-2 Zulu i gang igen!

      Shut out!

    • toelbjerg
      Message 2 of 13 , Feb 5, 2003
        Daaaamn!

        Det var vist ikke engang lyv det du sagde om kraftanstrengelse. Godt
        nok er mine spillere tydeligvis blevet totalt ynkelige, og skal
        passe på hvis de ikke vil hudflettes, men det skal ikke pille
        pynten
        af advokatens gode præstation.

        Hvis Bolbro-bisserne fortsætter på denne måde, bliver det
        ingenlunde svært at erobre førstepladsen i Berserks! Daaamn!

        Christian T.
      • ermosedk
        Message 3 of 13 , Feb 8, 2003
          No 1!

          God weekend.

        • toelbjerg
          Message 4 of 13 , Feb 8, 2003
            Jeg håber at kunne sige det samme i morgen. Hvis det ikke kan lade
            sig gøre skal ingen kunne hævde, at det fordi jeg ikke
            prøver.
            Derfor stiller Bolbro-drengene med fuldt hold i aften, og det har
            intet med en palle bajere at gøre.

            Jeg river jer rundt!

            Christian T. - som sgutte rigtig ka' holde ud at ligge dernede og
            rode rundt!
          • jeversenus
            Message 5 of 13 , Feb 8, 2003
              Mon ikke Hejduk har gjort Tolle til Toptolle igen!?

              Jeg undskylder mit fravaer fra forummet, men der har vaeret
              plusgrader paa Piratens "home ice" her i det nye aar. Nu ser tingene
              ud til at fryse til igen, og jeg er saa smaat begyndt at bevaege mig
              op i gennem tabellen.

              Stor respekt til pro-drengene fra DTE's hold. Det er ikke nemt at
              haenge paa der! Ogsaa respekt til Nels, der foerer klart paa Trades.

              Hilsen
              "en lidt treat, men haabefuld Pirat"
            • ermosedk
              Message 6 of 13 , Feb 9, 2003
                Flot flot Tolle-dreng,
                Så må jeg jo blot trade i bund og få nogle spillere på isen - for det
                er nu fedest at være no. uno!
                Jeg vil allerede nu sige, at jeg bevidst kopierer Tolle og Piraten,
                men ham der Antropov han er altså bare for god til at være sand.
                Lidt spænfing i toppen skader vel ikke - og til Piraten er der kun at
                sige, at jeg godt selv kan klare Tolleren, så der er ingen grund til
                at komme nærmere!

                Adieu

                DTE
              • toelbjerg
                Message 7 of 13 , Feb 9, 2003
                  Ja ja - godt forsøgt den der med at komme mig i forkøbet m.h.t.
                  at nævne din copy-strategi, og jeg forstår såmænd godt købet af
                  Antropov. Men det er sat'me strengt når 4 af dine 5 nyindkøb også
                  befinder sig på Bolbro-holdet (Modano, Hejduk, Turco og altså
                  Antropov)! Godt nok fik du lige solgt Dick, men hvad er der skægt
                  ved at vores hold ligner hinanden så meget?
                  Under alle omstændigheder forudser jeg, at planen kun virker så
                  længe du har flere trades end mig. Så nyd din billigt købte
                  førsteplads så længe det varer, dit lumpne krapyl der
                  glædes ved
                  andres ulykke!

                  Shame!

                  Christian T.
                • ermosedk
                  Message 8 of 13 , Feb 9, 2003
                    Så lille Tolle...
                    Vores hold ligner jo åbenbart ikke hinanden mere, end at jeg lige
                    snupper et par hundrede point mere end dig - og 1. pladsen...
                    Bare fordi du også har moneter til at købe (nogle) af de spillere,
                    som er bedst rangeret, så vil jeg altså ikke afstå fra at købe de
                    samme. Hvis du nu havde opfundet den dybe tallerken og spottet en ny
                    komet, der aldrig havde lavet point før så OK, så ville det da
                    være "synd", men de spillere der er tale om ligger alle i top 5!
                    (Turco nr. 1, Modano nr. 3, Hejduk nr. 4). Og hvorfor skulle jeg købe
                    Turco dagen før han skal spille ligesom dig? At dømme efter
                    pricemoverlisten, så er det heller ikke specielt revolutionerende...

                    Op med humøret, du kan stadig nå at slutte på 1. pladsen, og så vil
                    det ikke engang være fordi vi andre bare gav op...

                    Velkommen til en ny uge

                    DTE
                  • toelbjerg
                    Message 9 of 13 , Feb 10, 2003
                      Ja det er jo det jeg mener! Hvis jeg har 4 spillere der skal på is
                      og du køber de 3 - og derudover har en god håndfuld i aktion -

                      får du altså kun begrænset respekt for at score flere point.

                      Jeg ved udmærket at der er tale om gode og etablerede spillere, og
                      at jeg ikke er Leonardo da Vinci eller noget fordi jeg købte dem
                      før
                      dig. Men ud fra den simple filosofi du fremlægger (men som jeg
                      hverken tror eller håber du står inde for) så skulle vi jo
                      allesammen eje Forsberg og Jagr i øjeblikket - de ligger jo hhv.
                      nummer 1 og 5 på PM-listen.

                      Selvfølgelig skal man ikke afstå fra at købe nogle spillere
                      hvis man
                      har lyst. Jeg synes bare det var mistænkeligt mange i ét hug.
                      Og
                      under alle omstændigheder er det optimistisk at tro, at den slags
                      bliver forbigået i tavshed!

                      Nå men jeg sælger nok snart nogle af dem igen.

                      Christian T. - 69 point efter.

                      Hvilket hemmeligt sted vidste du i øvrigt fra, at Turco ikke
                      skulle
                      spille lørdag?
                    • polster_vegas
                      Message 10 of 13 , Apr 2, 2003
                        Arrrgh :-(

                        1) Danmark taber til Bosnien - den ringeste kamp jeg længe har set.
                        Bortset fra romerlys, kanonslag og slåskamp er de bosniske tilskuere
                        ret fede: De larmer, støjer og synger længe inden kampen og er ellers
                        helt vildt engagerede. De danske....? Hold kæft hvor er de ringe! Gud
                        hjælpe mig, om der ikke er nogle som forsøger at starte en bølge midt
                        i 2. halveg...! Helt ærligt: Hvad Helvede er det for nogle tv-hånbold-
                        familefædre som har begivet sig ind til en livsvigtig fodboldkamp? Vi
                        er bagud, og så sidder folket sgu' og synes, at der er stemning for
                        en røvsyg bølge. Jeg skammer mig over mine (sandsynligvis) jyske
                        landsmænd. FØJ! Eneste positive moment: S'Berg får de sidste 10
                        minutter af kampen, og dermed debut i rødt og hvidt.

                        2) Var det ikke meningen, at Colorado Avalanche skulle sætte ny
                        rekord i antal divisionsførstepladser i træk? Hvad ligner det så at
                        tabe til Los Angeles, hva'? Holdet får endda hjælp fra anden side, da
                        Vancouver nøjes med en uafgjort. Syge stoddere! Det er sgutte for
                        sjovt, at jeg ofrer alle mine trades på et halvt hold af elendige
                        Colorado-spillere.

                        3) Æv, selv Bulldogs fra Odense sutter. I finalekampene mod Herning
                        er de allerede bagud med 0-2 i kampe. Dvs. det kan være slut allerede
                        i morgen, og der skal igen hænges uædelt sølv omkring de fynske
                        spillere (ved godt der lige er et par amerikanere, hviderussere og
                        jyder i blandt).

                        Godt det snart er weekend. Jeg drager mod Århus og besøger den
                        mindste bror - mon ikke vi lige kaster os over et værtshus og et
                        enkelt pot billard?

                        Som de andre hockey-drenge vil jeg også lige melde min ankomst til
                        husopvarmningen på voldsøen Amager, såfremt advokaten kan sikre mig
                        mod at blive antastet af det skydegale politi. Kan dette lade sig
                        gøre, Herr Dan?

                        Den morgenbitre 31
                      • polster_vegas
                        Message 11 of 13 , Apr 3, 2003
                          4) Glemte helt i min iver endnu et punkt vedrørende landskampen i
                          går: Bag mig (indgang c10, række 9, plads 157) sad en fyr (mon ikke
                          det så er række 10?) som konsekvent råbte "kom så Niclas" hver gang
                          Claus Jensen havde bolden... Sikkert endnu en røv med hang til
                          håndbold og klappepølser.

                          Gi' mig min sko tilbage
                          31