Nøj, hvor er I gode...

  • nedergaard73
    Message 1 of 3 , Dec 1, 2002
      Jeg synes lissom mange andre her i forumet, at
      I allesammen er nogle fantastisk fede fyre.
      Det var bare dét, jeg ville sige. Min respekt
      er dog p.t. størst for Hævneren fra Bolbro og
      Ladyboy'en fra Thailand (der som bekendt IKKE
      er Jesper i disse dage men derimod MiniThuen).
      Det er dog sejt at score så mange point, når man
      dribler rundt langt hjemmefra sin pc og ikke har
      muligheder for at trade så meget som os andre.

      Med Christian T i København og Thueluesen i
      Thailand må jeg give fuld advendtsrespekt til
      jer begge for jeres høst her i den forløbne uge. Godt
      set, drenge!

      Jeg må erkende, at jeg ikke har meget andet
      på hjertet og vil slutte denne mail, der som
      en af de eneste fra min hånd i denne sæson, er
      skrevet uden et eneste gran ironi! Det må simpelthen
      være juleglæden, der er ved at indfinde sig hos
      den rare Supercharmer fra Østerbro...

      SÅ jeg kan kun sige hephep OB her i årets
      sidste superligakamp og hephep Berserkere:
      Husk at Christiansaurus spekulerer på at invitere
      hele holdet til julefrokost i Odense den 22. december!!!
      Jeg håber at se jer alle dér, så vi måske endelig
      kan få uddelt nogle bajajdsere!

      Med glæde over at ingen har halvfinnen Tommy Salo
      på holdet og mere end vanlig respekt! Jenxxxx
    • toelbjerg
      Message 2 of 3 , Dec 1, 2002
        I bar henrykkelse over, at være strøget til tops i vores sindssyge
        lille division, må jeg bare sige tak for respekten til ham der Jenx.
        Især fordi den ikke er ironisk, men aldeles velment og fortjent. Jeg
        synes også selv jeg er en rå gut, og lad det være sagt med det
        samme... Piratens øjeklap er ikke køn efter jeg jo har brugt den som
        ble. Og mens vi er ved det, så kan sørøveren godt vende papegøjen
        endnu en halv omgang, så den kan beundre skummet på mit kølvand.

        Som "Hit med Sangen"-værten så rigtigt siger, så er der julefrokost
        i Bolbro d. 22. december. I er naturligvis allesammen inviteret (det
        gælder skam også Champen med C, Pater Familias Aaboer og Mancini-
        dyret) så reservér lige dagen hvis det er muligt, for oven i alle de
        gode gamle traditioner sker der i år noget nyt og spændende! Mere om
        det senere.

        Indtil da vil jeg hygge mig med min totaaaalt fede placering.

        Christian T. - 30 år og på toppen!
      • ermosedk
        Message 3 of 3 , Dec 2, 2002
          Med beklagelse må jeg konstatere, at Experimentet har mistet
          kadencen, og endvidere, at jeg ikke er i stand til at deltage i
          formandens julearrangement. Advokaten skal således arbejde både den
          23. og den 27. december og vil derfor kun være på moderøen et par
          dage i julen - ØV!

          Jeg ønsker i øvrigt alle en behagelig julemåned og ser frem til igen
          at kunne blande mig i toppen - selvom der vist lige går et par uger,
          inden eksperimentet har fået skiftet alle de skadede og sløve
          spillere ud.

          Hopla