Re: Fra en Mester

  • jacobmedc
    Message 1 of 6 , Oct 1, 2002
      Fordælen du er skarp, intet under at du er formand. Din udspekulerede
      hjerne, der gemmenhuller dårlige undskyldninger, som et pindsvin i et
      kondom, tager jeg hatten af for....men helt ærligt! Hvordan tør du
      overlade ansvaret for at dele invitationer ud til en tysker. Det
      nærmer sig uansvarlig ledelse, og det kan du få skam for!

      KYS fra jacob

    • nedergaard73
      Message 2 of 6 , Oct 3, 2002
        Tillad mig at give lyd i dette samspilsramte
        forum!

        Jeg vil også gerne advare på det kraftigste
        mod bemeldte tyskermus! I aftes lykkedes det
        mig at gennemføre Return to Castle Wolfenstein,
        og det påvirkede tilsyneladende mine drømme.
        Jeg drømte nemlig, at jeg var på skiferie med
        en masse af jer berserkere, og pludselig befandt
        vi os i en eller anden sovjetstat, hvor nogle lede
        typer regerede...og gæt hvem der var propaganda-
        minister for overmagten? Bjarke Thueluesen Jørgensen,
        såmænd... jeg husker tydeligt fra mine drømme, at
        man så Bjarke gå og råbe op på nogle store tv-skærme...
        skræmmende!

        Om det så skyldes, at jeg har lånt Wolfenstein-spillet
        af Bjarke, eller om det er fordi, han rent faktisk er
        en led fasist, skal jeg kun gisne om i de små timer
        på mit toilet, selv om I næppe vil være i tvivl!

        Nå, men da jeg ikke stoler på denne Göbbels in spe
        kunne det være dejligt, om I ville sende mig en
        invitation til det dér I snakker om? Vores fælles
        liga, eller hvad er det?

        Og er der én, der kan svare mig på, hvad det er
        for en smallworlds-pakke I har købt?

        Tak for kaffe og bedste hilsner herfra...med
        ønsket om feder kugler i Celta Vigos garne i aften!

        Jenx, dixi