Så hiver vi rånokken ind manne...

  • toelbjerg
    Message 1 of 1 , Jun 26, 2002
      det er snart tid til at spule dækket!

      Jeg skriver egentlig mest for at undgå en pinlig brun klat ud for
      juni måned. Men når jeg nu er her alligevel vil jeg godt snakke
      lidt om nogle af den seneste måneds begivenheder i NHL.

      Detroit blev mestre med 4-1 over Carolina hva' - de havde sandelig
      også handlet ind til festen. Hasek i Buffalo, Hull i Dallas og
      Robitaille i L.A. bare for at nævne de store. Nåja lidt bitter
      skal man vel være når Colorado blev slået på
      målstregen. Eller
      gjorde de? 7-0 i kamp 7 er en nederdrægtig måde for Red Wings
      at
      vise deres marginale overlegenhed på!

      Og så var der entry-draft i lørdags. Det blev vist af mange
      betragtet som en temmelig tynd årgang, men jeg tror det er
      svært at vurdere allerede nu. Jeg synes der er mange etablerede
      profiler der, hvis og når man kigger efter, blev draftet i både
      anden, tredje osv. runde dengang i 90'erne. Frans Nielsen blev
      snuppet af NY Islanders som nummer 87, dvs. i tredje runde. I 1996
      blev vores allesammens Kim Staal valgt af Montreal som nummer 92.
      Dem tror jeg vi er mange der gerne snart vil se i den såkaldte NHL-
      liga.

      Og desuden et lille scuzi til JaCob fordi jeg hoppede med på den
      modbydelige vogn og var med til at kalde hans storslåede og
      fortjente Berserks-sejr for et Herfølge-fænomen i lørdags.
      Det var både ubetænksomt og forkert!

      Fir på stormærsejlet - og hvis du får for meget grog, så
      tøm beskøjtposen ud over rælingen!

      Christian T.