Supermænd

  • toelbjerg
    Message 1 of 1 , May 21 4:40 AM
      Årh hvaaad mand - har I lagt mærke til at landsholdet
      spiller/træner
      i samme bordeaux-røde farve som Colorado Avalanche? En fed
      sympatiaktion synes jeg nok, men de er jo også helt
      uimodståelige.
      Ham Forsberg der fik ikke lige lavet point i forrige kamp, men det
      fik han indhentet igen i nat med 1 mål og 3 assists. Superman har
      fået et nyt bogstav på maven!

      Så står der sgu' 1-1 og nu skal de spille de næste 2 kampe i
      dåsen!

      Christian T.