Re: Ny sæson - info - 3

  • dan.ermose
    Message 1 of 2 , Oct 6, 2010
      Halløj
      det havde vist været en fordel, hvis jeg havde kigget på disse hints fra formanden inden draften i går. Lidt mere research ville også have forhindret, at jeg havde brugt krudt på at drafte Sheldon Souray, som ikke spiller i NHL i denne sæson...

      Men ak, sådan er det jo.

      Imorgen går det løs og jeg er lidt spændt på alt det nye!

      Mr. E