Vigtig besked fra Berserks-formanden

  • dkcct
    Message 1 of 6 , Sep 17, 2010
      WASSUUUUUUP?

      Kan det virkelig være rigtigt at Berserks-hockey skal dø en ynkelig død i stilhed - som om det var ligegyldigt at det har eksisteret? Hvor fanden er Berserks-deltageren der giver hals og siger "hvad nu?" efter de mange år på sportingnews? Personligt kommer jeg ikke til at savne de seneste par versioner af SN-hockey, som i bedste fald var udvandede versioner af et engang fantatisk spil. Føj for satan nogle møgsvin som på den måde voldtog vores gode hockeyspil!

      Nå men tilbage til emnet "hvad nu?". Jeg vil foreslå en ny liga på Yahoo! eller på ESPN. Jeg har kun erfaring med Yahoo! men de laver til gengæld rigtig gode spil, som vist i øvrigt er lidt mindre tidskrævende - noget som jeg forventer at d'herrer travle familie- og karrieremennesker vil sætte pris på.

      Det kræver dog følgende:

      1. Et minimum af interesse for at give Berserks kunstigt åndedræt.
      2. At vi koordinerer et tidspunkt for draft (og gerne inden tirsdag hvor sæsonen starter). Jeg vil allerede nu foreslå søndag aften d. 19. september kl. 20.00 CET.

      Hvad siger I til det? Giv også gerne lyd her i forum hvis I IKKE gider det hockey-pjat længere, så jeg ved om det er noget der skal investeres mere energi i.

      Hilsen Berserks-legenden
      Formanden
    • polster_vegas
      Message 2 of 6 , Sep 17, 2010
        Kære Berserks-legender inkl. Overlegenden Formanden!

        Jeg må sige, at mit aktivitetsniveau i sidste sæson lå under middel. 1 sølle trade blev det til. Jeg indrømmer dog også, at en af grundene til mit yderst ringe aktivitetsniveau nok hang sammen med det ændrede setup i spillet...
        Vil det så også gælde for en ny omgang i ESPN- eller Yahoo-regi? Måske...
        Jeg er ikke sikker på, at jeg vil være særlig aktiv, og derfor nok også vil ligge mig i bunden igen.
        Min umiddelbare melding er vist "fisk" !
      • dkcct
        Message 3 of 6 , Sep 17, 2010
          Hej fisk

          Sidste sæson løb jo fuldstændigt ud i sandet, men det var vel primært fordi spillet ikke fungerede. Adskillige uger inde i sæsonen var der betydelige fejl og hele platformen var tydeligvis lavet til football og derefter "skinned" til hockey. Jeg tabte interessen fordi spillet var fyldt med fejl. Jeg aner ikke om det blev rettet op senere i sæsonen, men det var også underordnet, når det hele blev fucket op i starten. Jeg gad ihvertfald ikke bruge en masse tid på mit hold, for derefter at konstatere at der var fejl overalt.

          Grundlæggende var det vel en fadæse at lancere et så underlegent produkt for at droppe det året efter, og SN burde have kompenseret alle deltagere.

          Jeg aner dog at du ikke totalt afviser en ny liga... og hey... nogen skal jo ligge i bunden;-)

          Har forresten modtaget flg. besked fra Jacob: "Hej. Jeg er ikke frisk - men deltager gerne når der skal drikkes øl og fortælles historier. Vh jacob"

          Ja ja det var jo forsøget værd at tage fat i den gamle champ.

          Har også modtaget flg. fra Bjarke: "Hep hey- jeg har ingen anelse, men seføli skal jeg da være med!"

          Hvis 2+fisk=3 så er vi vist 3 - indtil videre?!

          Mvh.
          Formanden
        • dkcct
          Message 4 of 6 , Sep 17, 2010
            Dan melder at han er med - det var 4. Keep'em coming!

            Vi skal lige have de to sidste ballademagere med for at få en velfungerende liga.

            Jeg har oprettet en liga, som man kan tilmelde sig via følgende link:

            http://hockey.fantasysports.yahoo.com/hockey/register/tos?league_id=45968&password=defaaderaa

            Your truly
            Formanden
          • dkcct
            Message 5 of 6 , Sep 17, 2010
              Og besked fra Jesper: "Som forsvarende mester, er jeg selvfoelgelig ogsaa med".

              Hmm hvem er det nu der mangler...?

              JENS! Kom så Bubba og pust liv i projektet. Drømmen om et fornyet Berserks er i dine store hænder.

              Tillad mig at gentage tilmeldelses-linket:

              Message 6 of 6 , Sep 18, 2010
                Sæsonen starter i øvrigt først d. 7. oktober, og det er altså bare pre-season der starter på tirsdag. Totalt najs udmelding af mig at vi har skidetravlt fordi det starter tirsdag. Det viser måske i virkeligheden, hvor meget man er ude af kontakt med NHL.

                Det betyder at jeg udsætter draften lidt, men indtil videre kan man jo melde sig ind i ligaen:
                http://hockey.fantasysports.yahoo.com/hockey/register/tos?league_id=45968&password=defaaderaa

                Visa-kortet skal ikke frem og der skal ikke bruges tid på at sætte hold (før draften) så... Vamos.

                Formanden