Årets julegave....

  • nedergaard73
    Message 1 of 1 , Dec 2, 2009
      Yo!
      Hvis I endnu ikke har afleveret ønskesedlen til jeres
      bedre halvdel, så skynd jer at føje den her t-shirt til
      sedlen.... det bliver vist ikke større:
      http://www.smartguy.dk/Fashion/visvare.asp?id=35206&utm_source=newsletter&utm_medium=e-mail&utm_term=Joystick%20Junkies

      Waauuv... sikke en sællert! Hvorfor har vi ikke selv fået den idé!

      Håber I er kommet godt i gang med julemåneden... jeg var selv til den store dr-julefrokost i fredags, hvor Sportens fest løb tør for øl kl 1.... og så skred jeg sgu' da hjem. Gad jo ikke betale for øllet i barerne rundt omkring i huset, og man kan jo ikke holde en fest kørende med vand, hva'?????

      Feliz navidad, amigos! Jnx