HMS holder skruen i vandet

  • dkcct
    Message 1 of 3 , Oct 14, 2009
      Lad det mig være tilladt at henlede d'herrers opmærksomhed på mit holds udmærkede placering i 'Universal Standings'.

      Jeg har desuden tilladt mig at lave et lille diagram som viser indbyrdes placeringer i ligaen, samt det daglige pointforhold (kan aflæses sådan nogenlunde). Det direkte link er:

      Jeg vil dog gøre opmærksom på at der er mindre uoverensstemmelser for Big Stick Trekroner og Board Pukers. For Big Stick er der tilsyneladende et fuckup med Danny Briere, men selv når det er korrigeret er der for begge hold en skævhed på 10 point som jeg ikke kan gøre rede for.

      Da jeg som bekendt føler stort ansvar for gruppen og for konkurrencens retfærdige afvikling, har jeg skrevet til SportingNews support et par gange for at få rettet op på problemet. I første omgang fik jeg et bullshit-standardsvar som ikke havde noget med sagen at gøre. Jeg følte mig derfor nødsaget til at skrive til dem igen for, i høflige vendinger naturligvis, at gøre opmærksom på at de ikke kan regne. Spændende om de gider se på det!?

      Mvh.
      Christian T. - hvor bli'r I af???
    • jeversenus
      Message 2 of 3 , Oct 15, 2009
        Tillykke til Formanden. En placering som nummer 12 er jo helt fantastisk. Ogsaa tak for den fine graf.

        Eller er jeg stadig VILDT traet af det nye spil. Det er stadig latterligt, og jeg har snart ikke lyst til at gaa ind og tjekke dagen resultater. Det har ikke noget at goere med min ringe point hoest, meeen det goer det jo ikke bedre.. Tror kun je kan komme i tanke om forsvarskommandoen, der fjumre mere i det end de fantasy gutter!

        Chr T., var det ikke noget at lave et nyt NHL spil selv. Altsaa en smaa 2000 brugere der vil betale 20 USD per season. Det giver lige 40 000 pisk til udvikling fra Oct-Apr. Maaske for meget arbejde, men alligevel.

        Naa, men ellers alt vel i Thailand. Jeg er hjemvendt efter en uge i VN, saa nu staar den paa weekend, og afslapning.. Stay cool deroppe, og vi ses.

        J. Pirat

        -af - In berserks@yahoogroups.com, "dkcct" <dkcct@...> wrote:

> [...]
        >
        > Da jeg som bekendt føler stort ansvar for gruppen og for konkurrencens retfærdige afvikling, har jeg skrevet til SportingNews support et par gange for at få rettet op på problemet. I første omgang fik jeg et bullshit-standardsvar som ikke havde noget med sagen at gøre. Jeg følte mig derfor nødsaget til at skrive til dem igen for, i høflige vendinger naturligvis, at gøre opmærksom på at de ikke kan regne. Spændende om de gider se på det!?

      • dkmusen
        Message 3 of 3 , Oct 16, 2009
          Nåååå, nu begynder der langsomt at ske noget. Der er blevet tilføjet nogle af de ting som vi har savnet, såsom Wold rank, trade og point history. Der er dog et godt stykke vej endnu før det bliver som "i gamle dage" - jeg har det ligesom piraten => gider sku næsten ikke at tjekke nattens høst.

          Musen

          PS - nummer 42 som formand er heller ikke so bad...