Sæsonen starter i aften - hvor er DAN, JACOB og JENX ?

  • polster_vegas
    Message 1 of 11 , Oct 1, 2009
      Bare en høflig påmindelse om at sæsonen starter i aften, og at der stadig er tre herrer, som ikke har meldt sig til Berserksligaen endnu.

      Kom så drenge!
    • dkcct
      Message 2 of 11 , Oct 1, 2009
        Jeg er færdiiiig...

        Efter en smule tweaking er mandskabet på skuden "HMS Bottoms Up" stillet på rad og række og er klar til at give fuck-fingeren til jer andre Beavers & Buttheads og hvad der eller er.

        TV2 Sport lægger i øvrigt ud med kampene Chicago-Florida og St. Louis- Detroit i morgen (begge kampe spilles i Sverige).

        Og så har SmallWorld endelig fået tilføjet deres Schedule Analyzer - oh happy days.

        Nu mangler vi bare de sidste par klovner - I ved vist selv hvem I er!

        Bring it on puzziezzz
        Christian C.T. - (C for Champ)
      • dkmusen
        Message 3 of 11 , Oct 2, 2009
          Hephey,
          sæsones første høst er hentet hjem, sidder dog nu på arbejde og kan desværre ikke rigtigt komme in på vores league - Hr. formand, kan du ikke lige poste et direkte link??

          Jeg vil jo gerne vide, om jeg kan tillade mig at hovere rundt, eller om jeg hellere skal holde lav profil lildt endnu...

          Musen
        • dkcct
          Message 4 of 11 , Oct 2, 2009
            Heyy makker

            Kan du ikke komme ind via "My Team Center" ud for Ultimate Hockey på forsiden?

            Der ser ud til at være noget fuckup med pointene - det er ikke de samme point der vises på liga-highscoren som hvis man tæller sammen inde på holdene. Jeg går ud fra at der snart kommer styr på pointene.

            Men uanset så er det Piraten der har lagt sig i spidsen - bl.a. takket være en for mig ukendt forsvarsspiller som hedder Josh Gorges. Er det mon en spiller man taler meget om i Asien, eller hvordan fanø har han fået øje på ham (med klap for det ene øje sågar)?

            Mvh.
            Christian T.
          • dkmusen
            Message 5 of 11 , Oct 2, 2009
              næ, jeg kommer så langt at jeg kan se mit hold på min teamside, derefter kan jeg ikke komme videre.

              Jeg så i morges derhjemme, at jeg havde scoret omkring 280 point, men efter at have kigget på box scoren burde det have været mere - alle mand pånær en havde været på isen, kun en havde lavet minimalt minus. Og da jeg har Theodore og Alex.Overschkin på holdet og en del andre blev jeg lidt usikker..

              Musen
            • dkcct
              Message 6 of 11 , Oct 2, 2009
                Du kan jo prøve om dette link virker:
                http://hockey.sportingnews.com/fantasy/scm/user/league/show?league=10771073

                Så vidt jeg kan se har du fået 244 point (passer hvis man tæller dine spilleres point sammen) - men på highscoren er du krediteret med 352 point. Det er mystisk.
              • dkmusen
                Message 7 of 11 , Oct 2, 2009
                  jeg tror problemet ligger hos min arbejdsgiver - meget ærgeligt, hvis jeg ikke kan bruge min arbejdstid på at tjekke Hockey...

                  352 point lyder mere rigtigt. Hvordan ser den samlede stilling ud...

                  Musen