NHL på tv2 sport til oktober

  • polster_vegas
    Message 1 of 4 , Aug 19, 2009
      TV2 Sport viser NHL fra oktober.
      Er i klar til engang Berserks igen?
    • dkcct
      Message 2 of 4 , Aug 20, 2009
        Jeg er rigtig klar! Jeg synes dog de er lidt længe om at få lanceret Fantasy Hockey i år.

        Har du et link der i nogen grad beviser din påstand om NHL på TV2 Sport?

        Mvh.
        Christian T. - forsvarende Champ!
      • polster_vegas
        Message 3 of 4 , Aug 20, 2009
          Det kan læses her: http://tv2sport.dk/node/38147
        • jeversenus
          Message 4 of 4 , Sep 3, 2009
            Er der nogen Berserks, der kunne drikke en adult beverage naeste uge i Kbh?

            Hvis der er tilslutning, saa kan vi beslutte venue og tid.

            Piraten