Urutineret svensker

  • nedergaard73
    Message 1 of 2 , Apr 1, 2009
      Yo!
      Tjek lige hvordan en - som kommentatorerne siger - urutineret
      svensk landsholdsspiller scorer på straffeslag... sgu' ikke
      noget at sige til, at de svenskere er lidt hårdere til hockey
      end os herhjemme.

      http://www.youtube.com/watch?v=b_X5FdpsWpg&fmt=18

      Jnx!
    • dkcct
      Message 2 of 2 , Apr 2, 2009
        Bitchin' straffeslag dér! Mon ikke vi ser mere til ham Linus Omark - ikke bare pga. straffeslaget, men som jeg forstår det har han også lavet årets mål i Sverige:

        http://www.youtube.com/watch?v=BxCNJL35374

        Han er draftet af Edmonton, så det kan være vi snart får ham at se i NHL.

        Mvh.
        Christian T. - #1