18 april??

  • jacobmedc
    Message 1 of 10 , Mar 8, 2009
      Kære berserkere

      Jeg påtænker, at holde noget herre-selskabelighed den 18. april. Hvor mange har lyst - og ikke mindst - mulighed for at delateg den dag?

      ses vi?
      jacob
    • dkcct
      Message 2 of 10 , Mar 11, 2009
        Hej Jacob

        Det lyder som et godt tilbud. Jeg skal dog lige tjekke op på datoen. Min kære viv har nemlig fødselsdag dagen efter.

        Intet hold = nummer sjok!

        Mvh.
        Christian T.
      • polster_vegas
        Message 3 of 10 , Mar 11, 2009
          Hej Jacob
          Godt initiativ, men jeg må lige vente med en tilbagemelding...
          Men må jeg foreslå en tur i Parken søndag den 22. marts kl. 17:30? FCK-OB. Jeg er alligevel på besøg i hovedstaden den søndag, så dagen har jeg tænkt mig at slutte af dér!

          nils
        • jacobmedc
          Message 4 of 10 , Mar 15, 2009
            --- In berserks@yahoogroups.com, polster_vegas <no_reply@...> wrote:
            >Hej Niels

            Jeg er med på, at tage i parken på søndag. hvordan gør vi med billetter så vi sidder samme sted? - er der ike andre der er på også?

            vh
            jacob

          • dkcct
            Message 5 of 10 , Mar 15, 2009
              Jeg bliver også én af dem der sidder i Parken den 22. marts kl. 17:30! Mht. at sidde samme sted, er det så ikke bare noget med at vi mødes inden vi går ind? Men der er måske risiko for udsolgt?

              Jeg er i øvrigt også frisk på d. 18. april, hvis det bliver til noget (drengene er åbenbart ikke så hurtige til at melde tilbage i dette medie).

              Mvh.
              Christian T.
            • jacobmedc
              Message 6 of 10 , Mar 15, 2009
                hvis det kan passe at mødes hos mig inden kampen, så giver jeg en øl og en sildmed. Er I friske??
                vh
                --- In berserks@yahoogroups.com, "dkcct" <dkcct@...> wrote:

> [...]
                >
                > Jeg er i øvrigt også frisk på d. 18. april, hvis det bliver til noget (drengene er åbenbart ikke så hurtige til at melde tilbage i dette medie).

              • polster_vegas
                Message 7 of 10 , Mar 15, 2009
                  Halløj fra bunden af Berserks.
                  Jeg er da frisk på en sildemad og en øl inden kampen, hvis det ellers passer med kickoff, som først er kl. 17:30!
                  Det bliver jo et topbrag vi skal ind og se.

                  Nils
                • dkcct
                  Message 8 of 10 , Mar 16, 2009
                    Det er jo et tilbud man kan forstå. Jeg siger ja tak og vi ses.

                    Mvh.
                    Christian T.
                  • jacobmedc
                    Message 9 of 10 , Mar 16, 2009
                      Jamen så er det en aftale. Og når du nu ikke synes stor opbakning til den 18, så vil jeg i stedet brug kræfterne på at udvide Søndagens frokostbord til også at omfatte en tartelet m.v.

                      Så for dem kan tåle snaps og melder sig til, siger jeg glæder mig til at se jer på søndag kl. 14.00.

                      Ses vi!
                      jacob

                    • ermosedk
                      Message 10 of 10 , Mar 19, 2009
                        Kære alle,
                        Beklager radiostilheden, men jeg har været bortrejst og har endvidere været uden adgang til Yahoo pga. en inficeret PC - så nogle e-mailklienter og browsere senere var det lidt svært at genskabe min Yahoo ID, som jeg ikke har tænkt over siden 2002!

                        Jeg kan se, at meget er sket i mit fravær - værst af alt, så har formanden tilsyneladende benyttet min uopmærksomhed til at stikke af. Det opvejes dog af Jacobs tilbud om sild, snaps og guldfodbold, som jeg gerne deltager i.

                        Vi ses!

                        Mr. E