Lyd fra Fyn

  • polster_vegas
    Message 1 of 4 , Jan 30, 2009
      Januar går på hæld, så jeg bidrager med det første indlæg i 2009...
      Og hvad er bedre end at gøre opmærksom på, at vi i de nedre regioner af
      tabellen igen har byttet plads. Jeg nyder de små sejre og nævner ikke
      de utallige nederlag til vor mand i hansestaden i det nordtyske.

      God weekend. Keder I jer, så har jeg et 1. sal projekt der trænger til
      et spark bag i.

      Oh yeah!
    • dkmusen
      Message 2 of 4 , Jan 31, 2009
        hmm, do i need to say more than: I'm back.....

        musen
      • ermosedk
        Message 3 of 4 , Jan 31, 2009
          DAMN!

          Hvorfor skal de spille så tidligt i weekenden? Jeg kan meget vel have
          tabt turnering her til aften, hvor alle mine washington gutter
          var "frozen", da jeg ville have fat i dem!
        • dkcct
          Message 4 of 4 , Feb 2, 2009
            Ja, man skal altså sørge for at få de Washington-spillere på holdet
            igen efter deres kamppause. F.eks. så er ham Ovechkin altså bare skrap
            til hockey!

            Var der andre end mig der så Super Bowl? Jeg kan afsløre at det var en
            alletiders kamp, med skiftende føringer og den rigtige vinder til
            sidst. Jeg tror Berserks-ligaen meget vel kan ende på samme måde;-)

            Mvh.
            Christian T. - beslutsom og beskøjtet