whaat?

  • nedergaard73
    Message 1 of 1 , Nov 3, 2008
      Ahøj manne,
      Har I set Piraten? Jeg ved ikke, hvad de putter i
      risvinen på hans kanter, men jeg vil ha' det!!
      Sikke en vild uge, han har haft i Berserks-ligaen - respekt!

      Og til Jacob: Tak for kommentarerne om Mariannes bil-eskapader.
      Jeg vil overveje at invitere hende hjem til et forsoningsmøde
      - evt. på hendes fødselsdag.
      Men jeg kan simpelthen ikke få det til at gå op: JEG betaler
      mekaniker-regningen og JEG betaler for en kæmpe fødselsdagsgave
      til hende? Det gir jo ikke mening, selv om jeg gerne vil
      være stor i slaget (eller rettere sagt: Sparekassen Faaborg
      synes ikke, jeg har mulighed for at være stor i slaget efter
      at have set mine konti igennem).

      Oh well, fremad mod nye skadet i NHL.... Jnx!