Re: Sæsonen starter lørdag d. 4. oktober

  • dkmusen
    Message 1 of 8 , Oct 1, 2008
      Yeah, nu var jeg jo tilfældigvis med til Chr.T's Bryllup, så han har
      fået lykønskningerne der.
      Og Double-diper-Nils er blevet belemret med et besøg, så han har OGSÅ
      fået sin personlige lykønskning.

      Noget helt andet - og grunden til at the Boom chikawauwaus ikke er på
      endnu - Smallworld vil sku ikke acceptere mine kreditkort - dermed kan
      jeg heller ikke få lavet hold!

      Jeg kan vel ikke få en af de Herre til at købe mig et hold?

      med Hjælp af koden "HATTRICK" er der endda 20% Rabat (15,99$). Jeg
      skal selvfølgelig nok overføre pengene til den venlige herre der lige
      giver en hjælpende hånd.

      Mit log-in kan vedkomne lige få i en personlig mail...

      Musen
    • dkcct
      Message 2 of 8 , Oct 1, 2008
        Den klarer jeg for dig i morgen - man er vel ikke formand for
        ingenting! Pengene finder vi nok ud af. Der er også noget med at jeg
        skylder dig en urimeligt masse gryn for en smuk men meget kostbar
        brudebuket (hvem havde gættet at sådan én koster mere end en god
        flaske whisky)!?

        Og ja... en mail med login er nok en god idé.

        Mvh.
        Formanden
      • jeversenus
        Message 3 of 8 , Oct 1, 2008
          Ohoej Berserks,

          Tillykke med familieforoegelsen til Niels og co. samt til Formanden
          med brylluppet. Godt gaaet begge to! Her stopper venlighederne saa
          for i aar!

          Der er tilmeldt Pirathold, og i aar bliver det helt anderledes. Det
          skal nok blive til en topplacering. Jeg er sikker paa at alt den brag
          og bulder der kommer fra saavel formand som forsvarende champ vil
          bliver gjort til skamme fra start. Piraterne stiller med et virkeligt
          godt hold i aar. Jeg har heldigvis masser af tid, saa fra min
          udsigtspost er der ikke tvivl om at Piraterne bliver mestre efter et
          par svage seasoner.

          Maa I gaa ned med mand og mus. Scull and cross bones for all!

          Piraten

          --- In berserks@yahoogroups.com, "dkcct" <dkcct@...> wrote:

> [...]
          høvl!

          > Så drop jeres andre smålige sysler for en stund og vær med til endnu
          > en hæsblæsende sæson - med tilhørende julefrokost håber jeg.
          >
          > I øvrigt et stort tillykke til Nils med de to små d. 24. september.
          > Det er sgu' godt gået! Hvis du var lige så omhyggelig når du vælger
          > hockeyspillere ville du nok være universets hersker (men det er du
          ikke).

          > Og når vi nu er udi de familiære emner, skal jeg ikke lægge skjul på
          > at Heidi og jeg blev viet i lørdags. Vi havde en herlig dag i
          Ebeltoft
          > hvor det foregik. Begivenheden bliver fejret med en fest næste år d.
          > 9. maj, så ryd lige kalenderen til denne dag. Der skal nok komme
          > rigtige invitationer ud!
          >
          > God kamp!
          >
          > Mvh.
          > Formanden

        • dkmusen
          Message 4 of 8 , Oct 2, 2008
            Takket være formandens ihærdige indsatz, er den tyske del af fløjen
            også kommet på isen og har sædvanen tro opstillet et hold på baggrund
            af uvidenhed, gætteri og spåkuglekigning. værre end sidste sæson kan
            det jo næppe blive....

            Musen
          • polster_vegas
            Message 5 of 8 , Oct 5, 2008
              Så er sæsonen startet, og stillingen er jo som i den forige sæson:
              Mr. E på toppen og Musen i bund!

              God søndag skal det lyde fra det fynske.
            • ermosedk
              Message 6 of 8 , Oct 5, 2008
                Kære alle,
                En forventet placering som nr. 1 i ligaen og direkte ind i top 50 -
                ja, det regner, blæser og alt er som det plejer.

                God søndag også fra Amager.

                Mr. E