Re: Den ny sæson!

  • polster_vegas
    Message 1 of 9 , Sep 3, 2008
      Formanden, Piraten og undertegnede er nu tilmeldt Berserks 2008/2009.
      Så er der ihvertfald deltagere nok til at kæmpe om de tre podiepladser!

      Nils
      Teammanager for Fionia Fighters
    • polster_vegas
      Message 2 of 9 , Sep 22, 2008
        Jeg ser, at Trekroner nu også er tilmeldt turneringen. Nu mangler bare
        Ama'r, Kartoffelrækkerne og Hamborg.

        Skynd jer mens dollarkursen er lav.