arrangement

  • jacobmedc
    Message 1 of 9 , Apr 6, 2008
      Kære Berserkere

      Som den gode taber jeg gerne vil være, men også fordi det kunne være
      rigtigt hyggeligt, inviterer jeg hermed til, at vi lørdag den 3. maj
      2008 mødes i KBH, med henblik på følgende:

      - Ved armlængning, at vurdere hvem i bersker ligaen der egentlig er
      den rette vinder
      - At spille bold og drikke dåseøl i en solbeskinnet fælledpark
      - at nyde et passende antal flæskestegssandwich
      - at gå på sportsbar og se AGF - OB
      - at spille pool - for lige at teste hvem der egentlig er den rette
      vinder af berserks
      ...und so weiter

      giv gerne tilbagemelding om, der er stemning for arrangementets
      indhold og datoen herfor.

      hilsen jacob
    • ermosedk
      Message 2 of 9 , Apr 6, 2008
        Kære Berserkere,
        Som den gode vinder jeg formentlig bliver, idet formanden i skrivende
        stund har behov for at et par af hans spillere fremmaner lidt over
        2500 point, vil jeg gerne støtte indholdet af arrangementet forslået
        af den dovne byplanlægger. Dog vil jeg advare alle mod at spille pool
        mod Jacob om noget af værdi (han og Piraten skylder stadig en
        månedsløn siden en ubehjælpsom serie "dobbeltop" i slutningen af
        vores studietid).

        Det glæder mig at vinde igen - i år endda uden nogen sinde at være
        nummer 2! Der har ikke været så stor konkurrence om førstepladsen i
        ligaen, men til gengæld har det vist sig svært at holde sig i top 500
        som europæer. Jeg håber I har mod på en revanche næste sæson. Jeg
        kunne f.eks. love at stille med ufuldstændigt hold en gang om ugen?

        Nåh, spøg til side, jeg ser frem til at hovere lidt under solen med
        en grøn i hånden.

        Amities

        M. E.

        --- In berserks@yahoogroups.com, jacobmedc <no_reply@...> wrote:

> [...]
        > vinder af berserks
        > ...und so weiter
        >
        > giv gerne tilbagemelding om, der er stemning for arrangementets

      • polster_vegas
        Message 3 of 9 , Apr 7, 2008
          Først og fremmest til lykke til Amagerkaneren, som endnu engang tager
          titlen hjem. Er det derfor ikke snart på tide at spille om en pokal,
          som man kan pryde sit hjem med? Jeg er sikker på, at der findes en
          amagerhylde i Ermose-hjemmet!

          Den første sæson på den nye hjemmebane i Odense er endt med bronze.
          Det kan jeg vist ikke klage over, selvom det på et tidspunkt lå til
          sølvmedaljer. Men Formanden ville det anderledes.

          Det skyldes måske også, at de seneste mange uger er gået med at hente
          forstærkninger til den nye sæson. Det skal derfor allerede nu
          afsløres, at der er nogle små banditter på vej til Blichersvej - helt
          præcist 2 stk. Om det er til herre- eller dameholdet vides ikke
          endnu, men omkring slutningen af september skulle forstærkningerne
          gerne være på plads.

          Se, det vil jeg jo gerne fejre med at give noget øl, men jeg kan
          desværre ikke den 3. maj, selvom programmet ellers ser lovende ud.
          Fredag den 25. april kunne evt. være en mulighed for at give en øl,
          men ellers synes jeg, at Jacob skal holde fast i den oprindelige
          dato, hvor der jo allerede ligger et godt tv- og poolprogram.

          -nils
        • dkcct
          Message 4 of 9 , Apr 7, 2008
            Damn det er præcis timing at sørge for forstærkninger med termin til
            den nye sæsonstart. Et stort tillykke til Nils og Jette herfra (jeg
            håber at kunne overbringe en personlig hilsen med håndtryk og alt
            muligt på fredag).

            Ordsproget 'uheld i spil = held i kærlighed' er sikkert opfundet af en
            taber. Men det er alligevel nok det bedste eksempel på flosklen jeg
            har været vidne til... hvilket elegant bringer mig til at tale om min
            andenplads i den netop overståede sæson.

            Jeg er rigtig godt tilfreds, da det allerede halvvejs gennem sæsonen
            stod klart at Dan havde endnu et outstanding år. Det er altså også
            snyd at I snart allesammen har småfolk som kan hjælpe jer gennem den
            lange regulære sæson. Men det har virkelig været en herlig kamp om
            andenpladsen, og jeg er som sagt ganske lykkelig over at det lykkedes
            at stritte Nils ned på tredjepladsen hvor han hører hjemme.

            Og selv om det burde være overflødigt, så vil jeg alligevel melde ud
            at jeg selvfølgelig også er klar på endnu en sæson i det gode selskab.

            Mht. arrangement så er jeg klar både d. 25. april og d. 3. maj. Det
            skal jo ikke hedde sig at formanden ikke vil dukke op!

            Endnu en gang tillykke til Dan med førstepladsen og til Nils med
            tvillingerne. Forza Colorado Avalanche!

            Med venlig hilsen
            Christian T.
          • jeversenus
            Message 5 of 9 , Apr 7, 2008
              Stort tillykke til Niels og Jette, der jo lober lidt med opmaerksomheden som
              ellers skulle tilfalde DTE i dag. Tvillinger ser jo ud til at vare mere reglen
              end undtagelsen i Berserks sammenhaeng!

              Ogsaa tillykke til DTE med en veloverstaaet season. Ikke meget at komme
              efter der! Fra start til slut er vel a first i Berserkssammenhaeng. Jeg lover
              bedre modstand naeste aar, hvor alt andet end en topplacering vil foere til
              afsaettelse paa en oede oe! Som en lille sjov kroelle paa seasonen kan det
              naevnes at Piraterne er glade for en placering midt i ligaen frem for den
              nederste halvdel, som BjarkeMaus maa noejes med.. Der er jo en verden
              til forskel..

              God vind, og Yes i gaettede det. Ingen Pirater hverken den 25 Apr eller den
              3 Maj.

              So Long,

              J. Pirat
            • polster_vegas
              Message 6 of 9 , Aug 25, 2008
                Hallo!

                Sommeren går på hæld, EM i fobold, Tour de France og OL er overstået,
                så Formanden formodes snart at kunne kaste sig over sin primære opgave,
                nemlig at styre slagets gang i Berserks!

                Som læser det, så starter den nye NHL-sæson 4. oktober 2008. Jeg er
                frisk på at deltage (dollarkursen er stadig lav). Herr Ermose har
                allerede tilbudt at stille med et ufuldstændigt en gang om ugen, for at
                vi andre skal have en chance. Dette er selvfølgelig udtalt i de
                euforiske dage i april, hvor sejren stadig var frisk i erindring. Siden
                da er der jo løbet meget vand gennem Amager Strandpark og Odense Å!

                Er I med?
                Nils
              • dkcct
                Message 7 of 9 , Aug 26, 2008
                  Kære Nils... kære resten af Berserks

                  Den gode liga "Berserks" er nu oprettet - kodeordet er som altid
                  "defaaderaa". Det skulle således være muligt for alle at finde derind
                  og give undertegnede - og ikke mindst den regerende champ - kamp til
                  stregen.

                  Må sæsonen forløbe i nogenlunde god orden og med masser af shutouts
                  til mine målmænd. Bonne chance!

                  Mvh.
                  Formanden
                • polster_vegas
                  Message 8 of 9 , Sep 3, 2008
                    Formanden, Piraten og undertegnede er nu tilmeldt Berserks 2008/2009.
                    Så er der ihvertfald deltagere nok til at kæmpe om de tre podiepladser!

                    Nils
                    Teammanager for Fionia Fighters
                  • polster_vegas
                    Message 9 of 9 , Sep 22, 2008
                      Jeg ser, at Trekroner nu også er tilmeldt turneringen. Nu mangler bare
                      Ama'r, Kartoffelrækkerne og Hamborg.

                      Skynd jer mens dollarkursen er lav.