odense kalder....?

  • nedergaard73
    Message 1 of 1 , Jan 7, 2008
      YO!
      Der kommer børnepenge her sidst på måneden.
      Det betyder, at jeg har råd til en brobillet.
      Og så tænkte jeg, om ikke herr aaboer ikke inviterer
      os til en tur til den fynske hovedstad til en omgang
      senior service på de odenseanske værtshuse?
      Jeg ville i hvert fald være frisk på sådan en tur -
      er der andre, der også er klar på at hoppe på toget?
      Og kan man overhovedet regne med at få en plads til
      sin sovepose ude i rigmandskvartet?

      Godt Nytår i øvrigt... Jnx, dixi