Karma Police

  • dkcct
    Message 1 of 3 , Dec 4, 2007
      JESUS CHRIST - der er jo bare intet der vil fungere i denne
      hockey-sæson. New York Rangers burde omdøbes til New York Wankers med
      deres latterlige præstation i nat.

      Der er dårlig karma omkring mit hold, og nu skal mine spillere snart
      komme op med noget seriøst spil. Ellers garanterer jeg ikke for følgerne.

      Mht. en bid brød på Det lille Apotek, er der så overhovedet opbakning
      til sådan et arrangement, eller skal jeg tage derned alene?

      Er der i øvrigt andre der skal til arrangementet THE BLACK CRUSADE i
      KB Hallen på mandag d. 10. december? I så fald, så ses vi nok!

      Glædelig jul og forhåbentlig røvtur til jeres hockeyhold

      Med pinlig hilsen
      Christian T.
    • jacobmedc
      Message 2 of 3 , Dec 9, 2007
        jeg deltager gerne i en bid brød på det lille apotek.

        umiddelbart tror jeg den 22. vil passe godt. hvad soiger i drenge?

        mvh
        jacob
      • dkcct
        Message 3 of 3 , Dec 13, 2007
          Den 22. er desværre for sen en dato for mit vedkommende. Vi drager
          nemlig mod solnedgangen d. 20. eller d. 21. for at deltage i
          familiekomsammen og julefest.

          Kan det virkelig passe at Det lille Apotek ikke skal frekventeres i
          år? Det er i øvrigt nok er et retorisk spørgsmål, eftersom de fleste
          af d'herrer ikke engang kunne mobilisere krudt til at svare på den
          oprindelige (og i øvrigt høflige) forespørgsel. Sidder I på jeres hænder?

          Men under alle omstændigheder ønskes en glædelig jul herfra.

          Mvh.
          Christian T.