NHL....

  • dkmusen
    Message 1 of 4 , Sep 6, 2007
      .....jeg vover en lille forespörgsel midt i den travle byggetid: er
      ifriske, eller er i svage??

      Jeg er paa, paa trods af byggeri, masser af arbi, malearbejde og
      forestaaende flytning.

      Musen
    • dkcct
      Message 2 of 4 , Sep 13, 2007
        Jeg er svag - ingen tvivl om det. Jeg har ikke brugt mange sekunder på
        hockey siden sidste sæson og har derfor også mistet overblikket over
        ligaen. Men man kan vel træne sig lidt op igen, og derfor kunne jeg
        godt være frisk på endnu en hockeydyst.

        Den rungende tavshed på din forespørgsel bekymrer mig dog lidt. Jeg
        kan godt frygte at der er knaphed på overskud hos drengene, som alle
        har travlt med karriere, hus og have.

        Men nu er bolden lissom givet op, og så må vi se hvad der er stemning for.

        Til orientering så starter NHL d. 29. september.

        Christian T.
      • jeversenus
        Message 3 of 4 , Sep 13, 2007
          Som formanden sikkert sad og ventede paa "Zeitgeist", saadan sad jeg og
          ventede paa udmelding fra formanden...

          Jeg er klar selvfoelgelig klar paa endnu en NHL-season i Berserks regi.

          Vi ses den 29. Sept.

          Piraten

          --- In berserks@yahoogroups.com, "dkcct" <dkcct@...> wrote:

> [...]
          for.

          > Til orientering så starter NHL d. 29. september.

        • dkcct
          Message 4 of 4 , Sep 14, 2007
            Ohøj i østen

            Zeitgeist er købt, lyttet til og go'kendt - de gamle Pumpkins-drenge
            er heldigvis vendt tilbage til det de er bedst til, nemlig med godt
            med strøm på guitaren.

            Så er vi i det mindste 3 mand - og nu hvor der kan uddeles hhv. guld,
            sølv og bronze bliver der oprettet en Berserks-liga!

            Så er spørgsmålet bare hvilket maritimt holdnavn man skal vælge!?

            Jeg vender tilbage...

            Christian T.