Man tror det er løgn...

  • nedergaard73
    Message 1 of 4 , Jun 14, 2007
      ... men jeg overlevede dagens prikkerunde i DR.
      Sporten endte kun med at skulle fyre 2 folk, og
      det var altså to af mine kolleger, der røg ud.
      Meget trist for dem, men godt for Hans Arne nede
      i Horne, at der stadig triller lidt mønt ind til
      at kæmpe mod hans horrible renter.

      Fremtiden ser dog ikke lys ud. Sidste år var vi
      6 mand, der lavede tekst tv og web på sporten.
      I dag er vi 2 tilbage, da to er gået på pension,
      én har søgt væk og én er blevet fyret i dag.
      Så det er ikke sikkert, at det bliver et specielt
      interessant sted at arbejde, når det hele træder
      i kraft i løbet af efteråret... gi' endelig lyd,
      hvis der dukker et job op i jeres firmaer (jeg går
      hovedsageligt efter stillinger a la Kommunikations-
      DIREKTØR).

      Go' vind til jer alle... husk at bruge DR!

      ;-) Jenx, dixi
    • jeversenus
      Message 2 of 4 , Jun 14, 2007
        Kaere Berserks,

        Godt at hoere Jenx stadig har til gebyr og afdrag i Sparekassen
        Horne, men samtidigt lidt trist at hoere om alle de nedskaeringer i
        DR. Rent kommercielle TV kanaler, som er de eneste jeg forstaar
        hernede, er ikke at foretreakke. Men danskerne og politikerne ved vel
        ikke hvilken velsignelse DR er foer de er lagt i graven.

        NHL 06/07 er overstaaet, og det var da lige foer OTT gik hele vejen.
        Desvaerre blev pausen mellem deres semi-finale og Stanley Cup finalen
        saa lang at de gik kolde (foroevrigt blev pausen saa lang pga TV
        aftaler med en kommerciel TV kanal!).

        Alt vel i Bangkok, og livet som pirataegtemand er herligt. Arbejdet
        som international pirat bringer mig til Fortaleza i Brasilien hen
        over juli/august. Hvis vinden er gunstig og beskoejterne reakker, saa
        er der god mulighed for, at piratskuden anloeber FAAB/KBH midt
        august.

        ALt herfra og god sommer til alle Berserks.

        J. Pirat

        --- In berserks@yahoogroups.com, nedergaard73 <no_reply@...> wrote:

> [...]
        > hovedsageligt efter stillinger a la Kommunikations-
        > DIREKTØR).
        >
        > Go' vind til jer alle... husk at bruge DR!

      • polster_vegas
        Message 3 of 4 , Jun 15, 2007
          ... og for lige at følge tråden op, så har jeg såmænd også indraget
          Sparekassen Faaborg i min privatøkonomi. Jette og jeg har købt hus i
          Odense, så 1. august er det farveller til hovedstaden efter 8-9 år...
          Det er vist kun Piraten, der ikke lige har fået det at vide, men nu ved
          alle det vist! Jeg benytter så også lige muligheden til at skifte arb',
          så fremover hedder det Rambøll nede på havnen i Odense.

          God weekend - jeg skal ha' masser af øl i aften!
        • dkmusen
          Message 4 of 4 , Jun 15, 2007
            tjaah, med et nyt job kan jeg ikke helt hamle op med, men rent
            bopælsmæssigt står Musefamilien også over for en forandring. Idag har
            vi fået de sidste papirsager iorden, så nu kan vi starte med at bygge
            vores nye hus (okay, vi starter ikke endnu, byggetilladelsen skal lige
            igennem først, så der går nok et par uger inden det for alvor går
            løs). Og det er forøvrigt en interessant oplevelse at være med til at
            dele et grunstykke op i fem dele, købe en del, underskrive en
            byggekontrakt og derefter få alle lån igennem - foreløbig har vi fået
            ca. 1 kg Papir med alle mulige paragraffer, tegninger, dokumenter og
            andet pis og papir. Tysk Bürokrati i sit element....

            musen