Gode ben

  • dkcct
    Message 1 of 1 , May 21, 2007
      Jeg ser ingen anden udvej end at udtrykke respekt for Nils, som i går
      præsterede en marathon. Jeg synes han er næsten lige så sej som
      Onyszko. Det er ikke bare noget jeg siger - se selv her:
      http://www.copenhagenmarathon.dk/resultatsider/DKmarathon2007Maend.htm

      Han er nu den anden i dette forum som har gennemført distancen. Hvem
      bliver den næste??? Mit gæt falder på Jacob!

      Med venlig hilsen
      Christian T.

      I øvrigt tak for sidst - jeg fik vist lige en Dr. Nielsen for meget.