Skal vi starte forfra?

  • ermosedk
    Message 1 of 4 , Feb 13, 2007
      Kære Berserkere,
      Jeg kan fornemme, at der har indtruffet sig en lidt mat stemning -
      forståeligt nok fordi jeg endnu engang har vist, at der ikke er nogen
      ved siden af Mr. E, når det gælder hockey management!

      Men hvad siger I til, at vi laver en lille slutspurtskonkurrence i
      konkurrencen? Bl.a. Piraterne har jo fyldt godt op på trade kontoen
      her op til brylluppet, så der burde være plads til at boltre sig.
      Forslaget er simpelt: Vi starter i dag og ser, hvem der får samlet
      flest point op indtil slutspillet.

      Hvad siger I?

      Mr. E (anticiperet vinder af sæsonnen 2006/2007)