Bedre sent end aldrig - Piraten har haft fødselsdag

  • polster_vegas
    Message 1 of 3 , Dec 12, 2006
      Jeg vil da lige kippe med flaget, og ønske Piraten til lykke med
      fødselsdagen i lørdags. Jeg må dog beklageligvis sige, at der dog nok
      ikke kan forventes nogen gave herfra - jeg vil gerne beholde
      tredjepladsen (eller veskle den til andenpladsen, som Formanden pt. har
      til låns).

      Nils
    • dkcct
      Message 2 of 3 , Dec 13, 2006
        Også tillykke til Piraten herfra. Jeg ville gerne give en papegøje som
        kan hviske nogle gode hockeytips, men sådan én kan vist desværre ikke
        købes for virtuelle dukater.

        Ligaen er crazy i år. Jeg selv ligger og slåsser med Nils om
        andenpladsen, og jeg tror at vi dagligt i den seneste uge har byttet
        placering. KAN DU SÅ kende din plads og holde dig i ro makker.

        Nå men jeg er jo på arbi, så jeg må nok hellere få noget tøj på.

        God jul og mere grød
        Christian T.
      • jeversenus
        Message 3 of 3 , Dec 19, 2006
          Aerede Berserks,

          Foerst tak til Nils og Formaden for lykynskningerne. Jeg kunne vist
          godt bruge saadan en raadgivende papegoeje. Det staar lidt skidt til
          paa hockeyfronten, men jeg tror stadig paa det.

          Ellers naermer julen sig, og Matinee og jeg er i Faaborg for et kort
          visit fra 23 - 29 December. Jeg ved ikke om nogen har tid til at moedes
          paa Fyn? De fleste har jo "dual Christmas" arrangements og et stramt
          program over julen. Saa hvis ikke vi ses, saa vil jeg oenske alle
          Berskers en rigtig god jul og et godt nytaar.

          Bedste hilsner fra,

          J. Pirat