Er der snart hockey igen?

  • dkcct
    Message 1 of 4 , Aug 17, 2006
      Og er der nogen der er friske på en ny omgang NHL-manager hos Sporting
      News? Jeg er!

      Mvh.
      Christian T.
    • dkmusen
      Message 2 of 4 , Aug 22, 2006
        jada, musen skal nok betale for at være med i lidt hockeygejl.
        Mht dit evt. besøg i HH - vi må finde et andet tidspunkt, skal på
        messe for firmaet den weekend...

        Mausi Hamburgos

      • polster_vegas
        Message 3 of 4 , Aug 23, 2006
          Jeg trækker mig ikke frivilligt, så selvfølgelig er jeg med i endnu en
          gang fantasy hockey.

          Og lad så OB klaske de der walisere i aften, så os underhunde får
          oplevet Miraklet i Swansea!

          -Nils
        • jeversenus
          Message 4 of 4 , Aug 28, 2006
            Aerede Berserks,

            Som forsvarende mester vil jeg selvfoelge stille op i 06/07, og efter
            bedste evne forsvare min titel.

            Med enoejede hilsner,

            Pirat Kaptajnen